پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۷۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
هرکجای دنیا بگویید که مسکن حمایتی بعد از یازده سال تحویل داده نشده، یا راوی را دروغگو و دیوانه خطاب می‌کنند و یا انگشت روی ضعف سیستم‌های نظارتی- بازرسی و حتی قضایی کشور می‌گذارند. معنای تاخیر یازده سال در تحویل مسکن مهر چیست. پیشنهاد مشخصه ما بازپرسی و در صورت اثبات تخلف، دادگاهی کردن سلسله مراتبی از آخوندی وزیر راه و شهرسازی تا مدیران عامل ادوار شرکت عمران و در نهایت احقاق حقوق مسلم شهروندان است. بیت المال پول مفت برای حقوق دادن به افراد نکبت نظام اداری ندارد.
شعار سال: ۱۱ سال پیش مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه با هزار امید با پس‌انداز‌های ناچیز و اخذ وام برای خانه‌دار شدن و تحویل مسکن مهر ثبت‌نام کردند، اما تا امروز این امیدواری و تلاش به نتیجه نرسیده است، زیرا که شرکت عمران پردیس زیر وعده‌هایش زده است.

مالکین واحد‌های مسکونی مسکن مهر در فاز ۱۱ زون ۲ شهر پردیس با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای دریافت واحد‌های مسکونی به شرکت عمران مراجعه کرده هر بار با وعده کاذب مواجه شدند.

یکی از مالکان واحد‌های مسکن مهر در فاز ۱۱ پردیس گفت: مسئولین بار‌ها قول اختصاص و تکمیل واحد‌های مسکونی و پیشرفت روزافزون پروژه‌ها را داده‌اند که همه این وعده‌ها دروغی بیش نبوده است.

وی با بیان اینکه نصب دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی از تعهدات شرکت عمران در واحد‌های مسکن مهر است افزود: تأسیسات آب و فاضلاب در واحد‌های مسکونی فاز ۱۱ زون ۲ معیوب است و از استاندارد‌های مناسب برخوردار نیست و مشکلات عدیده‌ای را به وجود خواهد آورد.

یکی دیگر از مالکان واحد‌های مسکونی مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس بیان کرد: طلب هزینه مازاد برای تحویل واحد‌های مسکونی و به‌روز توسط شرکت عمران از مالکان خلاف قانون است و این به‌نوعی زورگیری از قشر محروم و مظلوم است که با روش‌های مختلف درصدد اخذ آن هستند.

وی تصریح کرد: چرا باید دلالان و بنگاه‌های معاملاتی شماره تماس مالکان مسکن مهر را داشته باشند و هر روز با تماس‌های خود مردم با هزار دروغ و فریب مجبور به واگذاری خانه‌هایی شوند که هنوز تحویل مالکان نشده است، شماره تماس خصوصی مردم را چه‌کسی در اختیار دلالان گذاشته است؟!

یکی دیگر از متقاضیان مسکن مهر در فاز ۱۱ زون ۲ گفت: به‌رغم افزایش قیمت مسکن در منطقه و مسکوت ماندن پروژه مسکن مهر بعضاً برخی دلالان با مالکان تماس می‌گیرند و درخواست واگذاری امتیاز واحد‌های مسکونی را با قیمت ناچیز می‌دهند که تمام امید مردم برای خانه‌دار شدن پس از یک دهه رهایی از مستأجری است.

پیمان پیرفرشی ضمن تأیید تأخیر در تحویل واحد‌های مسکونی فاز ۱۱ شهر پردیس گفت: ۳۳ هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی در فاز ۱۱ پردیس ساخته شده است که بیش از ۲۷ هزار مسکن به متقاضیان تحویل شده است و ۶ هزار واحد مسکونی در دست ساخت و تکمیل است.

وی تصریح کرد: با جدیت پیگیر رفع مشکلات واحد‌های نیمه‌تمام مسکن مهر در فاز ۱۱ شهر پردیس هستیم و قطعاً در سال جاری این واحد‌ها به مردم تحویل داده می‌شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: اغلب واحد‌های مسکن مهر در فاز ۱۱ پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است و طی هفته‌های آتی خبر خوبی را برای متقاضیان و مالکان واحد‌های مسکن مهر خواهیم داد تا با برنامه‌ریزی مناسب جهت نقل‌وانتقال مهیا باشند.

پیگیری و مشاهدات از پروژه مسکن مهر در فاز ۱۱ زون ۲ شهر پردیس نشان می‌دهد، این پروژه پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و با تلاش مسئولین می‌شود مردم محروم و مظلوم را که بیش از یک دهه از ثبت‌نام مسکن مهر گذشته است خانه‌دار کرد و از سردرگمی نجات داد.

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۰۴۲۶۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین