پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمریکا از لغو دومین مناظره میان کاندیداهای حزب جمهوریخواه و دموکرات این کشور خبر داد. این مناظره برای روز ۲۴ مهر در شهر میامی برنامه ریزی شده بود.

شعار سال: کمیسیون مناظرات نامزدهاي انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد مناظره‌ای که برای روز پانزدهم اکتبر (۲۴ مهر) میان دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا و نامزد حزب جمهوريخواه و جو بایدن نامزد حزب دموکرات در شهر میامی در ایالت فلوریدا برنامه ریزی شده بود، لغو شده است.

گفتني است؛ پس از اينکه کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمريکا صبح پنجشنبه اعلام کرد مناظره بعدی ریاست جمهوری مجازی است و نه حضوری، ترامپ از شرکت در مناظره دوم- برنامه ریزی شده برای میامی در تاریخ ۱۵ اکتبر- خودداری کرد.

ستاد تبلیغاتی بایدن نیز پیشنهاد کرد که مناظره دوم میامی در عوض در ۲۲ اکتبر یعنی زمان سومین و آخرین مناظره برنامه ریزی شده در نشویل برگزار شود. پس از آن، تیم ترامپ نیز به نظر می‌رسید با این پیشنهاد موافقت کرده باشد، اما به شرطی که مناظره آخر در ۲۹ اکتبر، فقط پنج روز قبل از روز انتخابات، برگزار شود که تیم بایدن آن را نپذیرفته است.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار خبر: ۱۹ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۰۸۰۱۲، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
همون بهتر كه لغو شد چون ممكن بود ابروريزي در سطح بين المللي شون بيشترز از هميشه بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین