پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، در خصوص وضعیت کرسی‌های بین المللی و تغییرات کمی و کیفی آن عنوان کرد: واقعت این است که چالش اصلی ما در بحث کرسی ها، نداشتن یک ساختار برای حمایت از کرسی‌های بین المللی است. بنده حدود یک سال و نیم است که در این سمت هستم. در طول این مدت ما ابتدا کرسی‌های موجود را احصاء کردیم.
شعار سال: فرشید طهماسبی، مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، در خصوص وضعیت کرسی‌های بین المللی و تغییرات کمی و کیفی آن به رادیو ورزش گفت: واقعت این است که چالش اصلی ما در بحث کرسی ها، نداشتن یک ساختار برای حمایت از کرسی‌های بین المللی است. بنده حدود یک سال و نیم است که در این سمت هستم. در طول این مدت ما ابتدا کرسی‌های موجود را احصاء کردیم.

وی، ادامه داد: متأسفانه هنوز بعضی از فدراسیون‌ها سر اعلام کرسی‌ها مشکل دارند؛ یعنی فردی در آستانه رفتن است و تمایلی به اعلام نام آن فرد ندارند.

طهماسبی ضمن بیان اینکه خداروشکر بالای ۹۰ درصد آماری که داریم صحت سنجی شده است، افزود: ما با فدارسیون‌های بین المللی نامه نگاری و جلسات حضوری برگزار کردیم. در نهایت مشخص شد حدود ۳۲۰ کرسی در کشورمان داریم. بعضی از کرسی‌های ما اصلاً انتخابی نیستند و انتصابی هستند؛ بدین معنی که صرفاً با رابطه و یک سری مسائل قابلیت دستیابی دارند. عرب‌ها از این کار‌ها زیاد انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: کیفیت کرسی‌ها هم برای ما اهمیت دارد. صفایی فراهانی و هاشمی طبا یک روزی کرسی داشته و اکنون ندارند. این موارد چالش‌هایی است که ما آن‌ها را بررسی می‌کنیم. متأسفانه دوستان ما وقتی کرسی می‌گیرند به فکر جایگزینی برای خودشان نیستند. دوم اینکه با گرفتن کرسی به جای اینکه به منافع ملی توجه شود، نهایتاً به سمتی می‌رود که رابطه شخصی می‌شود؛ یعنی فردی برای اینکه در فدراسیون مربوطه داخل بماند، حاضر است منافع کشورش را زیر پای بگذارد.

مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال کارشناس برنامه که به اعتقاد من باید افرادی که قابلیت کسب کرسی‌های بین المللی دارند را آموزش داد؛ آیا در این زمینه اقدامی صورت گرفته است، تصریح کرد: ما نیازمند یک ساختار بودیم. خداروشکر چند ماه قبل برای اولین بار دبیرخانه حمایت از کرسی‌های بین المللی در وزارت ورزش با مسئولیت این دفتر از سوی وزیر ابلاغ شد و در نشست مشترک با علی نژاد با حضور خبرگزاری‌ها اطلاع رسانی شد. به طور مثال ما اکنون برای حمید سوریان به صورت مدون و منسجم چند جلسه گذاشتیم که وی کرسی هیأت رئیسه فدراسیون کشتی جهانی را بدست بیاورد.

وی در گفتگو با برنامه "صبح و ورزش" ادامه داد: تسلط به زبان، یک مقوله زمانبر است. نیازمند این است که آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ما زمانیکه فرد را تحویل می‌دهند، زبان را به خوبی آموخته باشد. ظرف ۶ ماه تا ۲ سال آموختن زبان به افرادی که قابلیت کسب کرسی دارند خیلی سخت است، کما اینکه ما این کار را شروع کرده ایم.

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای سبحان اکرامی و با کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه‌ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می‌شود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار خبر: ۱۶ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۲۲۰۵۶، www.radio.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اصلا ما چون با تموم کشور ها مشکل داریم و در رو به روی همه بستیم این فرهنگ و ساختار درون ما شکل نگرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین