پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: از محل یک درصد اعتبارات سهم دولتی معادن، سه طرح عمرانی در استان اجرا خواهد شد.
شعار سال: حبیب امین زاده روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی یانبلاغی در شهرستان هشترود افزود: بودجه این سه طرح که قرار است در استان از سوی سازمان اجرا شود ابلاغ شده است.

وی همچنین به طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی یانبلاغی علیا – طالب چمن در هشترود اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای توسعه پایدار روستا‌ها و از محل همین اعتبارات اجرا و بهره برداری شد.

فرماندار هشترود نیز در این مراسم از وجود ۳۵۰ کیلومتر راه نامناسب روستایی در شهرستان خبر داد و گفت: تخریب جاده‌های روستایی تنها دستاورد معادن برای مردم منطقه بوده و فایده‌ای نداشته است.
امین امینیان احداث راه روستایی را عاملی در جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها عنوان کرد و خواستار بهسازی و احداث و آسفالت راه‌های روستایی به ویژه راه‌های روستایی تخریب شده در مسیر معادن شد.
آسفالت راه روستایی یانبلاغی به هشترود به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد و با بهره برداری از آن ۲۰ روستا به یکدیگر و جاده هشترود - مراغه متصل شدند.

آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مناطق غنی معدنی کشور با بیش از ۱۱۲ اندیس و ۱۲۷ کانسار شناسایی شده زمینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده و ۱۸۸ روستا دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 26 مهر 1399، کد خبر: 306505،  www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
این معادن در روستاها اشتغال آفزینی که ندارند و به جز تخریب جاده و آلودگی عایدی دیگری براشون نداره پس حداقل راه و مسیرهاشون رو بازسازی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
معدن تو ايران يعني عملا هيچ نظارتي روشون نيت و اين در اينده چيزي جز فاجعه به بار نمياره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین