پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۶۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
اسپیس ایکس در تلاش است جلوی برخورد این ماهواره‌ها با دیگر ماهواره‌های موجود در فضا و وقوع هر گونه سانحه و مشکلی را بگیرد.
شعار سال: بررسی عملکرد ماهواره های استارلینک نشان می دهد سه درصد از آنها در حال گردش به دور مدار زمین نیستند و لذا می توان نتیجه گرفت که این ماهواره ها از کار افتاده اند.
 
اسپیس ایکس در تلاش است جلوی برخورد این ماهواره ها با دیگر ماهواره های موجود در فضا و وقوع هر گونه سانحه و مشکلی را بگیرد.
 
* آینده اینترنت ماهواره ای استارلینک
 
متخصصان می گویند از کار افتادن سه درصد از ماهواره های استارلینک رقم چشمگیری محسوب نمی شود. تعداد کل ماهواره های این شرکت که در طرح استارلینک مورد استفاده قرار می گیرند به ۱۲۰۰ واحد می رسد. قرار است ظرف چند ماه آینده ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای با استفاده از ماهواره های اسپیس ایکس آغاز شود.
 
الون ماسک مدیر عامل اسپیس ایکس گفته است ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای در دیگر کشورها به جلب موافقت رگولاتوری هر یک از این کشورها بستگی دارد. اولین بار در می سال ۲۰۱۹ شصت ماهواره استارلینک به فضا پرتاب شدند و تا به حال ۷۷۵ ماهواره بدین منظور در فضا قرار گرفته اند.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایکتنا،تاریخ انتشار:27مهر1399 ، کدخبر:-، ictna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
اگر ایران در زمینه اینترنت نتونه ساختار های خودش رو درست کنه تا در رقابت ماهواره ای شرکت کنه قطعا چند سالی از عمرش باقی نمونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
پروژه ای میشه که دیگه دهکده جهانی تبدیل میشه به اپن آفیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین