پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۱۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان درباره انتخاب شورای ائتلاف برای کاندیداتوری اباهیم رئیسی می‌گوید: فکر نمی‌کنم با توجه به جایگاهی که آقای رئیسی در قوه قضائیه دارند صلاح باشد که در انتخابات حضور پیدا کنند و همانطور که قبلا هم بیان داشته‌ام کسانی که ایشان را مطرح می‌کنند از روی دوست داشتن ایشان نیست بلکه از سر حقد و حسادت است و می‌خواهند که ایشان را در معرض تخریب قرار دهند.
شعار سال: معادلات انتخابات ریاست جمهوری آینده گرچه ساده به نظر می‌رسد و از همین حالا خیلی‌ها معتقدند «یک چهره اصولگرا پیروز می‌شود»، اما وقتی جز به جز مسائل مورد تحلیل قرار می‌گیرند این نتیجه حاصل می‌شود که کار نامزد‌ها خیلی هم ساده نیست، حتی اگر اصلاح طلبان نامزد معرفی نکنند یا نامزدشان جذابیتی برای مردم نداشته باشد.

درباره معادلات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفتگو کردیم.

چهره‌های نظامی در این دوره چقدر با اقبال مواجه می‌شوند، برخی معتقدند «چون این دوره امنیت موضوع اصلی جامعه است، مردم به یک چهره نظامی اقبال می‌کنند» نظر شما چیست؟   از بین محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، سردار محمد و حسین دهقان کدام چهره نظامی بیشترین اقبال مردمی را با خود خواهد داشت؟

- از این سوال شما اینطور استنباط می‌شود که مردم به حکومت نظامی راضی هستند، ولی حتما مردم چنین درخواستی ندارند، ولی اینکه افراد نظامی هم بعضا کاندیدا خواهند شد بحثی دیگر می‌باشد و افرادی را هم که نام بردید نه اینکه ظرفیت این کار را ندارند بلکه در شرایطی که باند‌های وابسته داخلی و خارجی به جای احزاب فعال هستند اقبال عمومی برای این عزیزان وجود ندارد مگر اتفاق خاصی واقع شود.



شورای ائتلاف رئیسی را به عنوان گزینه نخست خود انتخاب کرده است، آیا او مانند سال ۹۶، ۱۶ میلیون رأی دارد؟

- فکر نکنم با توجه به جایگاهی که آقای رئیسی در قوه قضائیه دارند صلاح باشد که در انتخابات حضور پیدا کنند و همانطور که قبلا هم بیان داشته‌ام کسانی که ایشان را مطرح می‌کنند از روی دوست داشتن ایشان نیست بلکه از سر حقد و حسادت است و می‌خواهند که ایشان را در معرض تخریب قرار دهند.



امکان دارد همچون سال ۸۴، ظهور یک احمدی نژاد جدید را شاهد باشیم که با تاختن بر چهره‌های تکراری اصولگرا پیروز انتخابات ۱۴۰۰ شود؟

- همانطور که در سوال قبل گفتم تمام شرایط سیاسی و اجتماعی بستگی به مسائل حادث اجتماعی و سیاسی داخلی و خارجی تا بعداز ماه آذر دارد بنابراین هر اتفاقی که فرمودید احتمال آن وجود دارد.

 اخیرا احمدی نژاد تحرکات جدیدی را در سطح رسانه و شبکه‌های اجتماعی کلید زده، با رادیو اروپا آزاد و رادیو فردا مصاحبه کرد. او به کل منکر نقش خود را در حوادث سال ۸۸ شد. برای انجلینا جولی پیام می‌فرستد و.. هدف احمدی نژاد چیست؟

- در این زمینه لفظ تحرکات را به فعالیت تبدیل کنیم مناسب‌تر خواهد بود بنابراین هرکسی در راستای فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف مخصوصار در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی مختار است که در راستای اهداف خود با اشخاص یا هر گروهی مشاوره، مناظره، مصاحبه و یا گپ و گفتگو داشته باشد و نتایج فعالیت‌های خود را در معرض مردم و جامعه سیاسی و اجتماعی قرار دهد.

احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی می‌کند؟ چقدر اقبال اجتماعی دارد؟ اگر بیاید بزرگترین رقیبش چه کسی خواهد بود؟

- در این زمینه فکر کنم که نظر دادن زود باشد، زیرا این موارد بستگی به شرایط روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی بعد از آذر ماه دارد و همانگونه که همه می‌دانند اقبال ایشان بیش از دیگران است و اگر باند‌های متصل به قدرت و ثروت داخلی و خارجی سیستم تخریب خود را فعال نکنند آقای احمدی نژاد به تنهایی در یک طرف بلامنازع رقابت خواهد بود و همه چپ و راست در طرف دیگر.
 
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نامه نیوز، تاریخ خبر: ۲۹ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۹۷۳۸۲، namehnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
به نظر من كه اقاي رييسي الان تموم هم و غمش همين قوه قضاييه ست و فكر ميكنه اگر از الان براي انتخابات بخواد شو بازي كنه كار حرامي انجام داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
واقعا ايشون وقتي تونسته اين همه در زمينه قوه قشاييه مجحب.ب بشه چرا تو رياست جمهوري نتونه كارايي لازم رو داشته باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین