پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
دبیر کل جمعیت آبادگران ایران اسلامی در کلاب هاوس در رابطه با کاندیدا‌های انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: دانه دانه‌شان آمده‌اند مردم را گول بزنند. یکی شان حاضر نیستند وزیر و معاون خود را معرفی کنند. بگویند با این تیم می‌آییم. یک نفره می‌آیند حرف می‌زند وقتی رای آورد ورق برمی گردد. کسی که رای می‌آورد در یک گردابی می‌افتد که خودش باور نمی‌کند.
شعار سال: حسن بیادی در کلاب هاوس خبرآنلاین:

تاسف خوردم که همه از ناامیدی حرف می‌زنند. در مدیریت جزیره‌ای سالیان سال حضور داشتند و خیلی جا‌ها خراب کردند و خیلی جا‌ها کار خوب کردند، ولی معلوم نیست از کی شکایت دارند. از نظام شکایت دارند؟ از رهبری شکایت دارند؟ از مردم شکایت دارند؟ از چه کسی شکایت می‌کنید؟ شما همدیگر را در دوره قبل دزد خطاب می‌کردند بعد پشت سر همدیگر نماز می‌خوانند. این همه دروغ مردم می‌شنوند، دورویی می‌بینند و حرف‌های ناامیدی می‌بینند. مردم می‌گویند تو رو خدا غصه نخور، ما می‌آییم رای می‌دهیم.

نوعا دوستانی که ذکر می‌کنید بسیاری با هلی کوپتر باند‌های قدرت و ثروت رفته‌اند بالا قرار گرفتند. ببینید چند آدم قوی حضور دارند، ولی در باندها، چون حضور ندارند منکوب می‌شوند، ردصلاحیت می‌شوند و این چند نفر دیده می‌شوند. دلیلش مشخص نیست. می‌گویند حزب فراگیر نداریم بعد موقع ثبت نام می‌گویند ما با افتخار مستقل هستیم.

با این سیستم اجرایی غلط کشور و انتخابات بهتر از این نتیجه نمی‌دهد. هر کسی هم بیاید همین است. وقتی یخچال خراب است هر غذایی در آن بگذارید خراب است. هیچ کس محبوب نمی‌ماند. هیچ دولتی ادامه دولت قبلی نیست. همه می‌گوییم یک مخروبه تحویل گرفته ایم. همه هم در این مشکلات سهیم هستیم. شما برای مردم هم یک ذره صحبت کنید. چه اتفاقی برای مردم می‌افتد؟ همه مشارکت مردم را حذف کرده اند.

اینطور مطرح شده که در بین اصولگرایان، آقایان جلیلی، زاکانی و ضرغامی برای پوشش دادن و کمک به آقای رئیسی آمده اند. نظر شما چیست؟

حسن بیادی: مگر اصلاح طلبان از این کار‌ها نمی‌کنند؟ اصولگرا‌ها و اصلاحطلبان از روش‌های نامزد پوششی استفاده می‌کنند. همچنین آرایی با توهم ساخته می‌شود و برخی با جوسازی و گول زدن مردم رای می‌گیرند. تهش هم مردم ضرر می‌کنند. کسی وزیر مسکن بوده است و آمده است. می‌گوید افتخار می‌کنم یک خانه نساختم بعد می‌گوید می‌خواهم کشور را درست کنم. دانه دانه شان آمده‌اند مردم را گول بزنند. یکی شان حاضر نیستند وزیر و معاون خود را معرفی کنند. بگویند با این تیم می‌آییم. یک نفره می‌آیند حرف می‌زند وقتی رای آورد ورق برمی گردد. کسی که رای می‌آورد در یک گردابی می‌افتد که خودش باور نمی‌کند. باند‌های متصل به قدرت و ثروت اثرگذارند و در کلاب شما هم حضور دارند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از خبرآنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین