پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۰۷۸۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر تصریح کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه و به سایر نقاط کشور بارگیری شده است.
شعار سال: سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه بنادر استان بوشهر برای تسریع در تخلیه و بارگیری کالا به مجهز شده‌اند، گفت: استان بوشهر دارای بنادر تجاری متعددی در شهر‌های مختلف ساحلی است که در عرصه تجارت دریایی بازرگانان نقش مهم و مؤثری ایفا می‌کنند.

وی به افزایش عمق کانال دسترسی به اسکله‌های بوشهر خبر داد و بیان کرد: با افزایش عمق کانال دریایی بوشهر امکان تردد و پهلوگیری کشتی‌های تجاری با ظرفیت ۳۰ هزار تن فراهم شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در نیمه نخست امسال افزون بر ۲۲ میلیون تن کالا در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده است تصریح کرد: از این میزان کالای تخلیه و بارگیری در بنادر استان بیش از ۵ میلیون تن آن کالای تجاری غیرنفتی و ۴.۵ میلیون تن آن بارگیری و صادرات بوده است.

ارجمندزاده حجم تخلیه و بارگیری کالای نفتی در نیمه نخست امسال در بنادر استان را ۱۷.۷ میلیون تن دانست و بیان کرد: در این مدت بیش از ۹۲ هزار کالای کانتینری در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی، از عملیات تخلیه و بارگیری کالای تجاری در بنادر استان بوشهر بدون وقفه و شبانه روزی خبر داد و تاکید کرد: بنادر استان بوشهر با توانمندی بالای تجهیزاتی و نیروی انسانی در خدمات‌رسانی به حوزه اقتصاد، معیشت و تجارت شبانه‌روز فعال است و بدون وقفه این فعالیت‌ها ادامه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر تصریح کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه و به سایر نقاط کشور بارگیری شده است.

ارجمندزاده از تخلیه محموله کشتی تجاری حامل ۱۰ هزار کالای اساسی برنج در این هفته خبر داد و گفت: امسال تاکنون ۳ کشتی حامل برنج به ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر تخلیه وبه سایر نقاط بارگیری شده است و این عملیات همچنان در سال جاری ادامه دارد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:3آبان1399،کدخبر:7535243، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
بوشهر این همه محصولاتی که میاد براش و میره بیشتر از بقیه استان ها نظاره گره و هیچ عایدی برای اون نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
پس کی قراره این برنج ها به بازار بیاد؟؟!!قیمت های برنج رکورد زده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین