پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر صبح امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت این استان در حوزه پرورش آبزیان اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه پرورش میگو و ماهی در قفس دارای ظرفیت منحصر به‌فردی است چراکه این استان به عنوان قطب تولید میگوی پرورشی معرفی شده است.وی با تاکید بر توسعه صادرات کالاهای غیر نفتی از گمرک‌های استان بوشهر گفت: برای تامین کشتی­‌های کانتینربر یخچالی به میزان کافی در بنادر استان بوشهر پیگیری‌های لازم شده است.

شعارسال: سید اسماعیل موسوی صبح امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت این استان در حوزه پرورش آبزیان اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه پرورش میگو و ماهی در قفس دارای ظرفیت منحصر به‌فردی است چراکه این استان به عنوان قطب تولید میگوی پرورشی معرفی شده است.

وی با تاکید بر نقش توسعه صنایع تبدیلی پرورش آبزیان در ایجاد اشتغال و افزایش صادرات بیان کرد: صنعت پرورش میگو به عنوان یک زنجیره‌ا­ی کامل شامل تکثیر، پرورش، تولید غذا، عمل آوری و صادرات نقش مهمی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در اراضی سواحل جنوبی کشور به ویژه استان بوشهر دارد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بر حمایت همه جانبه دستگاه­های اجرایی از بخش­‌های مختلف تولیدی و اقتصادی تاکید کرد و افزود:­ برای رفع دغدغه و نگرانی فعالان این حوزه اقتصادی، مکاتبات لازم با معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا انجام شده که امید می‌رود محقق شود.

موسوی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان و فعالان صنعت پرورش میگو در اولویت برنامه‌ها است خاطر نشان کرد: تشویق و رفع نگرانی مربوط به نحوه فعالیت شاغلان این حوزه و بررسی نرخ ارز حاصل از صادرات و لغو تعهد ارز در دستور کار قرار دارد.

وی، با تاکید بر توسعه صادرات کالاهای غیر نفتی از گمرک‌های استان بوشهر گفت:برای تامین کشتی­‌های کانتینربر یخچالی به میزان کافی در بنادر استان بوشهر پیگیری‌های لازم شده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار 24شهریور 97، کدمطلب: 1828804،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین