پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۳۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
قاسم عسکری نسب با اشاره به برنامه های دولت در زمینه ایجاد اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی در کشور، افزود: در همین راستا، بندر شیوء از طریق سرور مرکزی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به شبکه یکپارچه اطلاعاتی بنادر کشور متصل شده است.اطلاع رسانی سریع، برچیدن تشریفات وقت گیر اداری و تسریع در انجام فرآیند مکاتبات از جمله نتایج اتصال بندر شیوء به شبکه یکپارچه اداری بنادرکشور است.

شعارسال: مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه از اتصال بندر شیوء در استان هرمزگان به شبکه یکپارچه اتوماسیون اداری بنادر کشور با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به فعالان اقتصادی خبر داد.

قاسم عسکری نسب با بیان این مطلب که توسعه زیرساخت‌های بندری و حمل و نقل دریایی علاوه بر اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه، تاثیر قابل توجهی در بهبود معیشت و زندگی مرزنشینان خواهد داشت، گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در بندر شیوء و با توجه به نزدیکی آن به کشورهای حاشیه‌نشین خلیج‌فارس از جمله قطر، این بندر می‌تواند به عنوان به کانون فعال صادراتی و پایانه‌های موادمعدنی در غرب استان هرمزگان تبدیل شود.

وی افزود: تجهیز، توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم در این بندر، زمینه ساز تحولی چشمگیر در بحث رونق صادرات غیرنفتی و تجارت دریایی با کشورهای منطقه خلیج فارس خواهد شد.

عسکری نسب با اشاره به برنامه های دولت در زمینه ایجاد اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی در کشور، افزود: در همین راستا، بندر شیوء از طریق سرور مرکزی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به شبکه یکپارچه اطلاعاتی بنادر کشور متصل شده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه اطلاع رسانی سریع، برچیدن تشریفات وقت گیر اداری و تسریع در انجام فرآیند مکاتبات را از جمله نتایج اتصال بندر شیوء به شبکه یکپارچه اداری بنادر کشور بیان کرد و گفت: راه اندازی این سامانه و همچنین فعال شدن نماد مالی در این بندر، منجر به ساده سازی فرایند های مختلف اداری و بهینه شدن زمان و هزینه های مشتریان شده و افزایش رضایت عمومی مردم منطقه را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش های مختلف دستگاه های اجرایی در راستای افزایش بهره وری، ارتقای سطح خدمات رسانی به فعالان اقتصادی و استقرار دولت الکترونیک را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

شایان ذکر است، بندر شیوء از توابع شهرستان پارسیان در گلوگاه اقتصادی سه استان مرزی هرمزگان، بوشهر و فارس و در فاصله ۲۱۰ کیلومتری بندرلنگه واقع شده که با فاصله ۱۱۰مایل دریایی (هر مایل دریایی معادل ۱.۸ کیلومتر)، نزدیکترین مرز خشکی ایران با بندر الرویس قطر محسوب می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار 21شهریور 97، کدمطلب: 4401964،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
ا.ف75
امیدوارم با این اتفاق خوبی که افتاد وضع اقتصادی مردم بندر هم خوب بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
این که از حجم کار های اداری زاید کم بشه میتونه خیلی موثر باشه در روند رشد اقتصادی و درامد مردم بندر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین