پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
اگر به عنوان تاجر، شرکت حمل و نقل بین المللی، ترخیص کالا و یا به هر نحوی در واردات یا صادرات کالا فعالیت داشته باشید ردیابی کالا برای شما موضوع قابل توجهی است.

شعارسال: آیا کالا ارسال شده است؟ زمان تقریبی رسیدن کالا چه زمانی است؟ مدت سفر کشتی چند روز است؟ و سوالهای مشابه. اهمیت ردیابی کالا برای تمامی بازیگران زنجیره تامین، از تولید کننده گرفته تا شرکت حمل و ترخیص بسیار بالاست. تمامی این افراد برای برنامه ریزی، هماهنگی و جلوگیری از تاخیر در تحویل کالا نیاز به این اطلاعات دارند. معمولا هر کدام از این افراد یا شرکت ها از شرکت های مورد تعامل خود این اطلاعات را درخواست می کنند. خریدار از فروشنده، فروشنده کالا از شرکت ترخیص، شرکت ترخیص از شرکت حمل و به همین ترتیب این اطلاعات به وسیله تماس یا ایمیل جابه جا می شود.

استارت آپ شیپ آپ با به کارگیری فناوری، سرویس ردیابی محمولات دریایی را توسعه داده است. با استفاده از این سرویس شما به راحتی و رایگان می توانید موقعیت و وضعیت محموله خود را پیگیری کنید. تمامی این اطلاعات به صورت لحظه ای و دقیق از شرکت های کشتیرانی دریافت می شود. موقعیت کشتی ها نیز همراه با اعلام زمان دقیق ردیابی شده روی نقشه جهان شنان داده می شود.

چرا سامانه ردیابی کانتینر و کشتی Shipup ؟

وضعیت و موقعیت کانتینر همراه با مکان دقیق کشتی

پوشش اکثر شرکت های کشتیرانی

امکان ردیابی تنها با داشتن شماره کانتینر بدون نیاز به دانستن شرکت کشتیرانی

پاسخ گویی آنلاین 24 ساعته از طریق چت آنلاین

امکان اشتراک گذاری نتایج ردیابی

چگونه کشتی و کانتینر خود را از طریق Shipup ردیابی کنیم؟

برای ردیابی کانتینر تنها کافی است به صفحه ردیابی کانتینر مراجعه کنید. شماره کانتینر خود را وارد کنید و روی گزینه ردیابی کلیک کنید.

برای کشتی نیز به همین سادگی است و تنها کافی است نام کشتی خود را در صفحه ردیابی کشتی وارد کنید.

علاوه بر موارد و ویژگی های فوق، به زودی خدمات فوق العاده دیگری در زمینه ردیابی کالا نیز توسط این تیم ارائه خواهد شد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین بروزرسانی ها می توانید از وبلاگ Shipup دیدن کنید. به منظور ارتباط با این تیم می توانید از لینک تماس با ما یا چت آنلاین در صفحه Shipup استفاده کنید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران چهار راه، تاریخ انتشار: 15مهر1397 ، کدخبر: 1810071284 : www.iran4rah.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین