پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۷۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
کلاس‌بندی خودروها بر اساس معیارها و پارامترهای مختلفی صورت می‌گیرد که بر اساس کاربردهای متفاوت از خودروها تعریف شده‌اند. اما این کلاس‌بندی‌ها هیچگاه دقیق نبوده و قیاس‌ها گاه نسبی و گاه در تناقض می‌باشد. خودروها بر اساس استانداردها و تعاریف مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند که از سوی موسسات، آژانس‌ها و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی معتبر ارائه معرفی می‌شوند. در حال حاضر خودروهای تولید انبوه شرکت‌های بزرگ و معتبر دنیا با توجه به ابعاد و اندازه و همچنین وزن، در ۹ دسته مختلف (Segment A – B – C – D – E – F – G – H – I – J) و ۱۶ تا ۲۰ زیر مجموعه متفاوت تولید می‌گردند.بنز اقدام به انتشار تصاویر تغییر مرسدس E کلاس از گذشته تا امروز کرده است.‌ای کاش سایپا برای پراید این کا رو بکنه.
شعار سال: کلاس‌بندی خودروها بر اساس معیارها و پارامترهای مختلفی صورت می‌گیرد که بر اساس کاربردهای متفاوت از خودروها تعریف شده‌اند. اما این کلاس‌بندی‌ها هیچگاه دقیق نبوده و قیاس‌ها گاه نسبی و گاه در تناقض می‌باشد. خودروها بر اساس استانداردها و تعاریف مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند که از سوی موسسات، آژانس‌ها و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی معتبر ارائه معرفی می‌شوند. در حال حاضر خودروهای تولید انبوه شرکت‌های بزرگ و معتبر دنیا با توجه به ابعاد و اندازه و همچنین وزن، در ۹ دسته مختلف (Segment A – B – C – D – E – F – G – H – I – J) و ۱۶ تا ۲۰ زیر مجموعه متفاوت تولید می‌گردند.
مرسدس E کلاس، سایپا کلاس پراید
 
بنز اقدام به انتشار تصاویر تغییر مرسدس E کلاس از گذشته تا امروز کرده است.‌ای کاش سایپا برای پراید این کا رو بکنه. لازم به توضیح است که ، این سری از مرسدس بنز یکی از پرفروش ترین و محبوبترین سدان‌های لوکس دنیا است و تولید آن در سال ۱۹۵۳ آغاز شد.
 
تعداد بازدید : 12
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  سایت آپارات ، تاریخ انتشار:  آبان  1399  ، کدخبر:  ،www.aparat.com / سایر منابع.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
چقد این بخش از سایت هایی که به تاریخ ماشین و خودرو ها و کارخونه های خفن میپردازه دوست داشتنی هست ترو خدا بازم از این خبر ها کار کنید مشتری زیاد داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
روند بنز رو که ادم میبینه مو به تنش سیخ میشه ای صد هزار تا کاش که نصف همین بنز ما هم خودرو ساز داشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین