پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
خودتان می‌توانید امتحان کنید، همین الان هم با پول پراید، می‌توان یک مرسدس بنز تمیز مدل ۲۰۰۷ خرید. واقعا اسم این بازار و صنعت را چه می‌توان گذاشت. انحصار همیشه فساد و تباهی می‌آورد، شک نکنید.
شعار سال:تصور نکنید که اگر تحریم ها نبود و اگر ...... ، می توانستید به این مرسدس بنز برسید. انحصار واردات هم کثافت بازی های خودش را داشته و اثراتش را روی بازار خودروی کشور می گذارد. چرا که هنوز تفکر راهبردی در ذهن چند دلال وارداتچی معلوم الحال نهادینه نشده است. دولت هم فهم راهبردی به مسئله ندارد. مدیر دولتی، عموما پشت میز نشین است. او را چه به تحلیل بازار و فوت و فن آن.

یک پیشنهاد: اگر بجای عوارض 100 درصدی واردات خودرو، عوارض بر مصرف خودرو در داخل کشور ، مصوب می شد ، چه اتفاقی در قیمت تمام شده خودروی وارداتی می افتاد؟ مثلا سالی 5 درصد قیمت روز خودروی خارجی با موتور بالای 2400 . یا توامانی از عوارض بر مصرف و عوارض 50 درصدی واردات را دنباله گیری می کردیم چه می شد؟

اگر می بینید که در شرایط حاضر خودروی خارجی وارد نمی شود هم نه بدلیل حمایت از خودروسازی انحصارگر داخلی، بلکه بخاطر کمبود دلار است . اندکی بیشتر و راهبردی تر بیندیشیم.
 
 
 

فروش فوق العاده مرسدس بنز با قیمت پراید؟

مورد دیگری که می توانید بجای پراید انتخاب کنید ؛بی ام دبلیو مدل ۲۰۰۹، کمتر از صد و بیست میلیون (تازه با پوند سی هزار تومن!) در حالی که قیمت پراید ۱۱۱، در ایران صد و ده میلیون! است!


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین