پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۶۸۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
لیگ برتر این روز‌ها فوتبالیست‌های پرتوقعی را به خود می‌بیند که از مسئولان باشگاه هشان توقع دارند برای آن‌ها منزل نیز فراهم کنند و اگر این اتفاق نیفتد حتی قهر نیز می‌کنند.
شعار سال: در سال‌های اخیر همواره قرارداد‌های عجیب و غریب در فوتبال ایران بسته شده و بعضی آپشن‌های موجود در قرارداد‌ها تعجب هواداران را به دنبال داشته است. یکی از اتفاقات معمول در فوتبال ایران این است که باشگاه و بازیکن در قرارداد مبلغی کمتر از آن چه توافق شده را درج می‌کنند و برای بقیه دستمزد خانه، ماشین، زمین یا هر ملک دیگری را در نظر می‌گیرند. برای مثال یک بازیکن با یک باشگاه ۱۰ میلیارد توافق می‌کند، اما در قرارداد مبلغ انتقال ۴ میلیارد نوشته می‌شود و برای ۶ میلیارد باقی مانده یک خانه به ارزش ۶ میلیاردی به نام او می‌شود!
اما گویا بازیکنان صرفا به این آپشن‌ها قانع نیستند و بسیاری از آن‌ها هزینه خانه خود را هم از مسئولان باشگاه دریافت می‌کنند!
در روز‌های اخیر غیبت امیر ارسلان مطهری در تمرینات باشگاه استقلال خبرساز شده بود و سرانجام و بر اساس ادعای بعضی از رسانه‌ها مشخص شد که این بازیکن به علت مشکل مسکن حاضر به شرکت در تمرینات نبود تا اینکه سرپرست باشگاه اعلام کرد برای او خانه‌ای را فراهم می‌کند. دیاباته هم به تازگی اعلام کرده دوست ندارد دیگر در هتل زندگی کند و مسئولان باشگاه باید برای او خانه مهیا کنند!

به نظر می‌رسد این اتفاق فقط در ایران رخ می‌دهد که بازیکنانی از باشگاه پول می‌گیرند، اما نمی‌توانند یا نمی‌خواهند خانه بخرند یا جایی را برای اجاره فراهم کنند!

آیا یوونتوس برای رونالدو خانه مجلل فراهم کرده یا خودش این کار را انجام داده است؟ او برای خریدن خانه لاکچری در ایتالیا، خانه‌ای که در مادرید داشت را فروخت، یعنی رئالی‌ها هم برای این بازیکن خانه نخریده بودند! حتی این بازیکن در منچستر هم خودش خانه خریده بود. دیگر بازیکنان هم چنین عملکردی داشته اند و در بسیاری از موارد مدیربرنامه‌ها یا وکلای یک بازیکن یا مربی در شهر مورد نظر خانه مناسب را انتخاب می‌کنند و می‌خرند.
اما هستند بعضی از باشگاه‌ها که با توافق اولیه خانه مناسب یک مربی یا بازیکن را پیدا می‌کنند، اما به این صورت نیست که او به خاطر این موضوع قهر کند!
سوالی که پیش می‌آید این است که بازیکنان فوتبال ایران که پول‌های میلیاردی از باشگاه‌ها می‌گیرند چگونه از اجاره یک خانه عاجز هستند؟ دیاباته که پولش را به دلار می‌گیرد چگونه نمی‌تواند خودش خانه‌ای در تهران برای زندگی مهیا کند؟

این توقع به قدری در فوتبال ایران و میان بازیکنان عادی شده که آن‌ها به خاطر این موضوع قهر هم می‌کنند و قید تمرین و بازی را هم می‌زنند! اگر هم در توافق اولیه به هردلیل بنابراین بوده که باشگاه، خانه مورد نظر را برای بازیکن پیدا کند، اما این دلیلی بر قهر یک بازیکن نیست.

زمانی که مشخص شد هزینه دندانپزشکی یا خشک شویی کی روش را فدراسیون باید پرداخت کندبه این مربی و البته مسئولان وقت انتقاد صورت گرفت، اما حالا هر بازیکن یا مربی حتی در سطح معمولی این انتظارات را دارد و گویا فقط برای کی روش زشت بود!
این اتفاق مختص یک تیم هم نیست و در پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و خیلی دیگر از تیم‌های دیگر چنین مواردی به گوش رسیده است!

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۵۰۳۳۴، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
لیگ برتری که نمیتونن توافق کنن تا برگزار بشه و این هفته به اون هفتش میکنن ارزش دنبال کردن نداره
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
وقتی یک مشکل در یک ارگانی کهنه میشه حتم بدونید عزمی برای حل کردنش وجود نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
فوتبال در ایران خیلی وقته داره رو به تباهی میره و کسی جلوش رو هم نمیگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
فوتبالیست ها در ایران روی خوشی ندیدن انچنان تا چند فصل میمونن و دوره شون هم تموم میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
فوتبال در ایران داشت با افشاگری های عادل به نتیجه های خوبی میرسید اما نذاشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
واقعا عادل اون قدر ها هم که نشون میداد در راستای رفع فساد در فوتبال قدم بر نمیداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
لیگ برتر ایران خیلی وقته که تحت تاثیر فساد دلال ها شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
فوتبال اصلا مسیرش به سمت ابتذال رفته .برای این بازیکنان باید منشور اخلاقی نوشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
فوتبالیست ها در این به حق خودشون اونچنان کهرسانه هابهش میپردازن نمیرسن کسی نمیتونه از تمرین های سختشون بر بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
به نظرم به تخته شدن در دو تیم بزرگ پایتخت نباید امیدی به این لیگ داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
بازیکن ها جدیدا دارن قهر میکنن و این اصلا ادبیات خوبیبرای فوتبال ایران نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین