پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
اعتراض دکتر محسن زنگنه، اقتصاددان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به نفوذ دلال‌ها در بازار زعفران و انفعال دولتی‌ها! وی مدعی است که، رئیس تعاون روستایی می‌گوید، باید کشاورز را مجاب کنیم که تولید زعفرانش را کاهش دهد!
شعار سال:دکتر محسن زنگنه نماینده اقتصاددان مجلس می‌گوید "در سال ۹۷ قیمت زعفران با دلار ۳۵۰۰ تومانی ،کیلویی ۲۰ میلیون تومان بوده است، امسال با دلار ۲۴ هزار تومان زعفران به کیلویی ۶ تا ۷ میلیون تومان رسیده است! درد آنجاست که وقتی برای حل مشکل زعفرانکار به نزد مقامات دولتی و سازمان تعاون روستائی مراجعه می کنیم، می گویند تنها نسخه شفابخش صنعت زعفران این است کشاورز را مجاب کنیم تا تولیدش را کم کند!"

در سازمان تعاون روستائی چه خبر است؟ خاوازی وقتی دست به تغییرات می زد ، فکر اینجاهای کار را نکرده بود؟ اگر جای ایشان بودیم، مجددا مدیران علمی- اجرایی را وارد کار می کردیم . آقای وزیر، وزارت فقط میز نیست عزیزجان ، وزارت و صدرات ، درایت و سیاست هم می خواهد. لطفا بشکل شفاف ، پاسخگو به چالش مطرح شده توسط نماینده مجلس باشید.
 
تعداد بازدید : 9


پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
به راحتی هرچه تمام تر دروغ میگن که دارن زعفران رو میخرن از مردم اما روس دست مردم باد کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین