پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۹۷۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا چگونه خواهد بود؟ در حالی که امروز انتخابات آمریکا در حال برگزاری است پیش‌بینی می‌شود واکنش بازار سهام ایران بعد از انتخابات آمریکا فارغ از نتیجه انتخابات مثبت خواهد بود.

به گفته کارشناسان بازار سهام انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده است و با در نظر گرفتن بدترین سناریوهای موجود بعد از انتخابات آمریکا باز هم تاثیر چندانی بر بازار سهام ندارد.

در نظرسنجی از کارشناسان ۸۰ درصد کارشناسان روند بازار سهام را بعد از انتخابات آمریکا صعودی پیش‌بینی کردند و به نظر می‌رسد پیروزی بایدن یا ترامپ برای بازار سهام چندان اهمیتی نداشته باشد و در هرصورت بازار سهام بعد از تمام شدن جو هیجانی و تمایلات منفی حاصل از ریسک انتخابات آمریکا روندی صعودی خواهد گرفت.

انتخابات-10-ابان

از نگاه برخی از کارشناسان، سهم‌های بازار سهام با دلار زیر ۲۰ هزار تومان معامله می‌شود و حتی در صورت انتخاب شدن بایدن و محتمل بودن ریزش قیمت دلار باز هم بازار سهام در میان مدت و طولانی مدت مستعد رشد خواهد بود و از طرفی نیز با پیروزی ترامپ و تثبیت قیمت دلار در کانال ۳۰ هزار تومان، سهم‌های بازار سهام که تا به الان به دلیل مطمئن نبودن به قیمت دلار و انتظار ریزش داشتن رشد نداشتند باز هم مستعد سیر صعودی هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: 13 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:132337، gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
این تحلیل ها زیاد تو ایران بار معنایی ندارن مگر اینکه این ها دارای رانت اطلاعاتی باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
امیدواریم برای ایران که بتونه زمانی به جایی برسه که این همه انتخابات امریکا براشون مهم نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین