پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۸۷۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
فصل جدید مسابقه «ایران» با اعمال تغییرات محتوایی و همچنین تغییر مجری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
شعارسال: هاشم رضایت تهیه‌کننده این پروژه درباره تغییرات لحاظ شده در فصل دوم این مسابقه گفت: در سری جدید اجرای برنامه بر عهده سعید شیخ‌زاده از مجریان و گویندگان خوب کشور خواهد بود و به تازگی نیز ضبط قسمت‌ها آغاز شده است. علاوه بر تغییر مجری، برای ایجاد تنوع در آیتم‌ها چند بازی جدید نیز توسط طراحان برنامه به مسابقه اضافه شده است.

وی همچنین درباره دلایل تغییر مجری برنامه نیز گفت: آقای سام درخشانی در ۶۰ قسمت به بهترین شکل ممکن اجرای مسابقه را برعهده داشتند. متأسفانه در میان وقفه طولانی و پیش‌بینی نشده‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ضبط برنامه ایجاد شد، آقای درخشانی پیشنهاد بازی در سریال «خوب، بد، جلف» را دریافت کردند و در صورت پذیرش این پیشنهاد، عملا حضور وی در فصل دوم مسابقه از نظر زمانی امکان‌پذیر نبود. ما نیز با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق آغاز ضبط، طی یک تفاهم کاملا دوستانه تصمیم گرفتیم اجرای برنامه را به گزینه دیگری واگذار کنیم. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد در پروژه آینده دوباره بتوانیم با آقای درخشانی همکاری داشته باشیم.

این تهیه‌کننده درباره اقدامات لازم برای حفظ سلامتی افراد حاضر در استودیو نیز گفت: برای حفظ سلامتی گروه همچنان ضبط مسابقه بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود و به شرکت کنندگان نیز تأکید می‌شود که از آوردن همراه خودداری کنند. به مانند سری قبل و برای حفظ سلامتی اعضای پروژه از تمامی افراد قبل از حضور در استودیو تست گرفته می‌شود و تلاش می‌کنیم تا تمامی نکات بهداشتی را نیز رعایت کنیم.

مسابقه «ایران» در گروه اجتماعی شبکه اول سیما تهیه و تولید می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹، کد خبر:۱۴۵۱۳۸۰، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
مردم از این برنامه زیاد استقبال نکردن و به نظرم نباید این برنامه ادامه پیدا بکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
اتفاقا من این برنامه رو همیشه دنبال میکردم و اجرای سام رو خیلی دوست داشتم چرا عوضش کردن؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
کاش آقای سام درخشانی مجری بود..خیلی با مزه است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
به نظرم مردم همون سام رو بیشتر دوست داشتن نمیدونم چرا میخوان عوضش کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین