پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۰۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰
از سال گذشته تمام پروژه‌های راهداری لرستان فعال بوده که نشان دهنده برنامه ریزی و کار جهادی است و پروژه پل‌های حیات الغیب و طاق عباسعلی در یکماه آینده به بهره برداری می‌رسند.

شعار سال: عباس شرفی روز پنجشنبه در نشست کارگروه توسعه مدیریت راهداری استان اظهار داشت: مدیریت بیش از یک هزار نفر نیروی انسانی و یک هزار دستگاه ماشین آلات از استان های مختلف در سیل فروردین ۹۸ در یک بازه زمانی ۴۵ روزه کار مبتنی بر برنامه ریزی و منحصر به فردی بود.

وی بیان کرد: که خروجی آن به بازگشایی تمام راه‌ها، افتتاح یکهزار متر پل و ۱۰۰ کیلومتر آسفالت با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در مرداد ماه ۹۸ منجر گردید.

وی افزود: از سال گذشته تمام پروژه های راهداری لرستان فعال بوده که نشان دهنده برنامه ریزی و کار جهادی است و پروژه پل های حیات الغیب و طاق عباسعلی در یکماه آینده به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: همچنین پل های بزرگ پران پرویز و بابازید و ده ها پل کوچک تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی اضافه کرد: ساخت پل های با دهانه بیش از ۱۰۰ متر نظیر بابازید و پران پرویز در شرایط عادی حداقل ۳۶ ماه زمان نیاز دارد اما راهداری لرستان با سرعت و حساسیت از بهمن ۹۸ عملیات اجرایی این پلها را آغاز نموده و علیرغم سیل اسفند و ویروس کرونا با شتاب در حال انجام هستند.

وی از روند سریع احداث پل چم گرگعلی الشتر خبر داد و گفت: این پل در مرحله بتن ریزی است و عملیات اجرایی آن به زودی به اتمام می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اجرای پروژه های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی مناطق صعب العبور بزنوید_ امامزاده محمدبن حسن شهرستان الیگودرز، قلایی الشتر، تخت چان و چغادرمیان پلدختر، هومیان کوهدشت، ۵۰۱ سپیددشت در قالب طرح ابرار را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در ادامه گفت: کارگروه توسعه مدیریت راهداری، دارای کمیته های ساختار و فناوری های مدیریتی، مدیریت الکترونیک، سرمایه انسانی، سلامت اداری و مدیریت عملکرد است که ضرورت دارد دستگاه ها در راستای بهبود و انعکاس فرآیندهای عملکردی خود این کمیته ها را به صورت مرتب برگزار کرده و در جلسات فصلی کارگروه نتایج فعالیت و مصوبات کمیته ها را رصد نمایند.

احسان عارفیان گفت: ارتباط بیشتر دستگاه های اجرایی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی به نفع آنها خواهد بود جشنواره شهید رجایی تنها یک نمونه از این ارتباط است و دستگاه ها می بایست در موضوعات تبدیل وضع و ارتقای کارکنان، سلامت اداری و شناسایی گلوگاه های فسادخیز نیز همکاری لازم را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در ارزیابی عملکرد سال گذشته اختلاف راهداری لرستان در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی با رتبه اول ۱۷ دستگاه هم سنخ، کمتر از ۶۰ امتیاز بوده است که می طلبد کمیته های پنج گانه این دستگاه در ارزیابی عملکرد فعال تر عمل کنند.

وی بیان کرد: فارغ از هرگونه ارزیابی سامانه ای، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سیل ۹۸ در امور خدمت رسانی به مناطق سیل زده و جذب اعتبارات در نوک پیکان قرار داشت و انصافا جزو ۵ دستگاه برتر استان به شمار می رود.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: -، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
یعنی این ها همیشه باید یه اتفاقی بیفته تا بیان گند هارو بپوشونن اصلا هم مقید به پیشگیری نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
حالا خدا کنه درست کنن واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین