پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۱۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
ترامپ در آخرین توییت خود در روز پنج شنبه بار دیگر خواست تا شمارش آرا متوقف شود.  رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید هر رایی که پس از روز انتخابات وارد روند شمارش شده است، نباید خوانده شود.

شعار سال: سازمان همکاری و امنیت اروپا نسبت به اتهام‌هایی که دونالد ترامپ علیه روند شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مطرح کرد، هشدار داد.

ناظران این سازمان رئیس جمهوری آمریکا را متهم کردند که «حق ندارد با سوء استفاده از قدرت خواستار توقف شمارش آرا در برخی از ایالات آمریکا بشود.»

دونالد ترامپ در صفحه توییتر و همچنین در مقابل دوربین تلویزیون‌ها در شبانه روز اخیر تاکید کرده است که «دموکرات ها رای‌های او را دزدیده‌اند.»

ترامپ در آخرین توییت خود در روز پنج شنبه بار دیگر خواست تا شمارش آرا متوقف شود. رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید هر رایی که پس از روز انتخابات وارد روند شمارش شده است، نباید خوانده شود.

میکایل گرک، مدیر هماهنگی سازمان همکاری و امنیت اروپا که نماینده پارلمان هم هست روز پنج شنبه به خبرنگار اشتوتگارت زیتونگ گفت: «اتهاماتی که دونالد ترامپ علیه مسئولان برگزاری انتخابات در ایالات مختلف مطرح کرده است به زیرسوال بردن دموکراسی است. دونالد ترامپ به‌وضوح دارد از قدرت خود در مقام رئیس جمهوری سوء استفاده می‌کند.»

به گفته این نماینده آلمانی «تمام اتهامات دونالد ترامپ بی اساس است.»

به گفته این سیاستمدار آلمانی روند شمارش آرا در انتخابات آمریکا «هرچند پیچیده اما کاملاً صحیح و دموکراتیک در حال برگزاری است. به گفته گرک هیچ نشانه‌ای تقلب سازماندهی شده در انتخابات وجود ندارد.»

مقام‌های امنیتی در ایالات متحده نگران هستند که در صورت اصرار دونالد ترامپ بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، حتی پس از اعلام رسمی پیروز انتخابات، هواداران میلیونی وی شورش کنند و اعتراض خود را به خیابان بکشانند.

۵۷ کشور عضو سازمان همکاری و امنیت اروپا هستند. از این جمله می‌توان به روسیه، ایالات متحده، ترکیه و تمام کشورهای اروپایی اشاره کرد. این سازمان یکی از نادر نهادهایی است که اعضای آن‌را هم کشورهای غربی و هم روسیه و ترکیه تشکیل می‌دهند. یکی از مهم‌ترین چالش‌های این سازمان در سال‌های اخیر پایان دادن به بحران و جنگ در شرق اوکراین بوده است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 آبان 1399، کدخبر: -، mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
عملا داره درست میگه اما حس میکنم که امریکا دیگه نیازی به ترامپ نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
ترامپ داره سیاه ترین روزهای قدرت خودش رو در امریکا سپری میکنه و اصلا حال عمومی خوبی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
ترامپ این روزها داره به قول دوستمون بدترین روزهای عمرش رو سپری میکنه باید کنار بیاد با این موضوع
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ترامپ داره نهايت زور خودش رو ميزنه تا به نتيجه برسونه ارا رو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
این همه قلدر بازی ها هم باعث شده حساب توییتری ترامپ بسته بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
باز صدرحمت به این نسبت به اونایی که ایران رو بخاطر یه انتخابات میخواستن از بین ببرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین