پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای حل مشکل قبوض برخی از خانوار‌های روستایی که افزایش قیمت در آن لحاظ شده، قول مساعد داد.
شعار سال: حسین امامی با اشاره به مسئله قبوض بالای برخی از مشترکین روستاهای شهرستان نهبندان اظهار کرد: ۸۰ درصد قبوض مشترکان روستاهای نهبندان زیر ۱۰ هزار تومان است و مبالغ زیادی نیست.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه تعرفه روستایی تنها برای ساکنین در روستا لحاظ می‌شود، بیان‌کرد: در روستاهای نهبندان ۵۰ مشترک داریم که باغ ویلا دارند و تنها پنج شنبه – جمعه‌ها ساکن می‌شود که قبوض ۳۵ مشترک بالا بوده است.

امامی با اشاره به رایزنی و گفت‌وگو با نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در این زمینه ادامه‌داد: در این دیدار برای رفع این مشکل و مسئله قول مساعد داده شد.

وی با بیان اینکه مصرف بالای برخی از مشترکین در باغ ویلاها موجب نوسانات در شبکه به ویژه در فصول گرم سال می‌شود، ادامه‌داد: ما از صدور قبوض در روستاها هدف درآمدزایی نداریم بلکه خواست ما پایدار ماندن شبکه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه روستاها تعرفه خواست خود را دارد، گفت: بیان کرده‌ایم صاحبان باغ ویلاها در روستاهای نهبندان که در شهرهای دیگر ساکن هستند می‌توانند برای قرائت دوره جدید کلید باغ منزل را به یکی از آشنایان و یا دهیار بدهند تا بتوانیم با سهولت میزان مصرفی آنان از روی کنترل را محاسبه کرده و قبض به صورت علی‌الحساب نباشد.

امامی با بیان اینکه در روستاها قرائت کنتور به دلایلی برای ما بسیار پرهزینه است، اظهار کرد: وظیفه و مسئولیت ما تأمین آب شرب برای روستاییان است که در بسیاری از مناطق این مهم با تانکر صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر مسئله صدور قبض برای آب شور است که آب شور را نه برای مصرف شرب بلکه برای مصارف بهداشتی مشترکین روستایی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ما همیشه در زمینه صدور قبوض نهایت دقت را به عمل می‌آوریم، گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال سو استفاده از هر مسئله‌ای است، انتقادات باید مستند و دقیق بیان شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 آبان  1399، کد خبر: 5064179،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین