پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
ترحمی: کلیه ادارات و دوایر دولتی و عمومی موظفند به مدت دو هفته پرسنل خود را به نصف کاهش دهند و ساعت پایان کار تمام ادارات، نهادها و دستگاه‌های استان به غیر از مراکز درمانی و مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته، به مدت دو هفته، ۱۲ ظهر تعیین شده است.

شعار سال: احمد ترحمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید در استان یزد به دلیل فراگیر شدن شیوع کرونا اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان، همه صنوف و مشاغل و رسته‌های شغلی، به جز صنف نانوایان و سوپرمارکت تا تاریخ ٢٣ آبان ماه سال جاری فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۵:۳۰ هستند و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی موظف به نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روز و تعطیلی مطلق پس از این ساعت هستند.

وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته تعطیلی اصناف تا ساعت ۱۶:۳۰ اعلام شده بود، از همکاری اصناف با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قدردانی کرد.

ترحمی یادآور شد: جایگاه‌های سوخت، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه‌های دامپزشکی طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: پاساژها و مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای نیز تا ساعت ۱۵:۳۰ مجاز به فعالیت هستند و پس از آن کاملاً تعطیل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: همه رستوران‌ها، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا ساعت ۱۵:۳۰ فقط به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند و در ساعات شب به شرط بسته بودن درب و بدون مراجعه حضوری، صرفاً امکان پذیرش سفارشات تلفنی و ارسال با پیک و تحویل درب منزل را خواهند داشت.

ترحمی بیان کرد: صنف نانوایی و سوپرمارکت مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۲ هستند و مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عهده اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه خواهد بود.

وی تاکید کرد: آموزش حضوری تمام مقاطع تحصیلی، کلاس‌های آموزشگاه‌های آزاد، دولتی و مهدکودک‌ها، سالن‌های سینما، تئاتر و کتابخانه‌های عمومی، نمازهای جمعه و جماعات در تمام مساجد و اماکن، برگزاری مراسم ختم، عزا و روضه خوانی در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و اماکن خصوصی، اماکن گردشگری فضای بسته، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های بدن‌سازی و گیم نت‌ها، تورهای گردشگری دسته جمعی، برگزاری مراسم عروسی و تجمع در سالن‌ها، تالارها و خانه‌ها، برگزاری مراسم و تجمع در آرامستان های و بقاع متبرکه، فعالیت همه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، مراکز شماره گذاری اتومبیل، تمام دفاتر ارائه خدمات الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر ارائه خدمات قضائی و پلیس به اضافه ۱۰ تا ۲۳ آبان ماه به طور کامل تعطیل است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد عنوان کرد: به منظور کاهش ترددهای غیر ضروری در سطح شهرهای استان، اتوبوس‌های خط واحد و سیستم حمل و نقل عمومی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی همچنین از تعطیلی تمام بانک‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به حاد بودن شرایط استان، تمام بانک‌های استان به مدت یک هفته مشروط به تداوم خدمات بانکداری الکترونیک و چکاوک، تعطیل اعلام می‌شود.

ترحمی همچنین یادآور شد: تمام ادارات و نهادهای استان از پذیرش حضوری ارباب‌رجوع به طور کامل خودداری کرده و امور ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تلفنی انجام شود ضمن اینکه برنامه ملاقات عمومی ادارات تا اطلاع ثانوی لغو است.

وی تصریح کرد: کلیه ادارات و دوایر دولتی و عمومی موظفند به مدت دو هفته پرسنل خود را به نصف کاهش دهند و ساعت پایان کار تمام ادارات، نهادها و دستگاه‌های استان به غیر از مراکز درمانی و مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته، به مدت دو هفته، ۱۲ ظهر تعیین شده است.

ترحمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد، ممنوعیت تردد خانوادگی و دسته جمعی در شب به مدت دو هفته تمدید می‌شود ضمن اینکه ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به مرکز استان، به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

وی یادآور شد: وضعیت شیوع کرونا در استان یزد بحرانی است به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ نفر فوت و ۵۱۰ نفر نیز به کرونا مبتلا شدند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۷آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
من نمیدونم چرا تو ایران تهران رو در این تعطیلی ها در نظر نمیگیرن ؟ با این همه کشته و اول بودنش در ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
يزد داره از كرونا منفجر ميشه با اينكه ظرفيت هاي بيمارستاني كمي هم داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
استاندارهای بعضی از شهرها واقعا خوب عمل می کنند برعکس تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین