پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۷۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
تهیه کننده «پایش» گفت: هرجایی که انحصار، فرآیند غیر شفاف، فساد در مسیر توسعه کسب و کار مردمی و اقتصاد لایه عامه کشور وجود داشته باشد پایش با آن‌ها مقابله می‌کند.
شعار سال: الهام پیرهادی تهیه کننده ، درباره برنامه پایش گفت:پایش یک شعار معروف دارد ؛ شعار حمایت از رقابت ،تولید ، شفافیت کار و سرمایه ایرانی است  که  هدف و رویکرد برنامه با این شعار هم گام است.
 
وی ادامه داد:هرجایی که انحصار ،فرآیند غیر شفاف ،فساد در مسیر توسعه کسب و کار مردمی و اقتصاد لایه عامه کشور وجود داشته باشد پایش با آن‌ها مقابله می‌کند تا این فضا را سالم و شفاف کند و همینطور فرصت رقابت را برای همه یکسان کند.
 
پیرهادی عنوان کرد: قبل از من هم تهیه کنندگان دیگر بودند و سال هاست این کار در پایش انجام می‌شود، از مرداد ۹۷ هم که تهیه کنندگی به عهده گرفتم تمام تلاش بنده و گروهم این بوده که این شعار را بتوانیم تحقق بدهیم و در حد شعار باقی نماند.
 
این  تهیه کننده گفت: دستاورد‌هایی که برنامه پایش داشته خداراشکر توانسته ایم در حد یک برنامه تلویزیونی عملیاتی کنیم.سری جدید پایش ۵۲ قسمت است که تاکنون ۱۶ قسمت برنامه پخش شده و پیش بینی ما این است که تا آخر سال برنامه پخش می‌شود.
 
گفتنی است پایش کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها پس از بخش خبری ساعت ۱۹ و با اجرای سعید توکلی روی آنتن می‌رود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:  19آبان  1399  ، کدخبر:  7553103  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
هيچ و.قت يك برنامه تلوزيوني نتونسته با فساد مقابله بكنه بايد اين ها ريز عملكرد از خودشون بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
اتفاقا اين برنامه در راستاي رفع فساد هخيلي تلاش كرده و تونسته موفق عمل كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
كسب و كار مردمي در ايران با اين برنامه ها و سوسول بازيا رونق پيدا نميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین