پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
محمدحسین رنجبران در توییترش نوشت: روابط عمومی صداوسیما هیچ نقش و منفعتی در این مسیر نداشته و تنها براساس وظیفه‌ی ذاتی خود به برخی ابهامات ایجاد شده در این زمینه پاسخ گفته است و شخصا معتقدم استمرار چنین برنامه‌هایی، البته در چارچوب ضوابط رسانه ملی ضرورت دارد.
شعار سال: محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در توئیتی در واکنش به ادعایی یامین پور نوشت: جناب یامین پور، بعد از گذشت ماه‌ها از جریان‌سازی‌هایی که پیش زمینه تلاش ناکام برای فتح مجلس بود، چه اهداف جدیدی شما را ترغیب به تحرکات تازه با توسل به دستاویز‌های رنگ و رو رفته هفت ماه پیش کرده است؟

همه فعالان عرصه خبر می‌دانند وقتی پایگاه‌های رسانه‌ای رقیب، خبر در لَه شما درج می‌کنند آن‌هم در آستانه یک رخدادِ انتخاباتیِ مهم، قطعا پای دل‌سوزی و ترحم در میان نیست!

(هنوز از آن ایام که جناب‌عالی و دوستان‌تان تیتر یک سایت‌هایی، چون «انتخاب» و …، شدید خیلی دور نشده‌ایم) واقعیتی چنین روشن، چه نیاز به خبرسازی روابط عمومی صداوسیما داشته است؟

بسیار روشن است که هدف شما از طرح این اتهامِ مضحک علیه روابط عمومی صداوسیما، عوض کردن جایگاه شاکی و متهم از یک سو، و خروج از انزوای خبری از سوی دیگر است. بارِ دیگر جهت تنویر افکار عمومی، در پاسخ به تکرار اتهام‌زنی و جریان‌سازی شما و دوستان‌تان تاکید می‌کنم:

هیچ فشاری برای تعطیلی برنامه‌های جهان آرا و ثریا وجود نداشته و توقف تولید آن به خواست و اراده دوستان‌تان بوده است، که با برخوردی غیرحرفه‌ای ابلاغ سازمانی را برای تغییر شیوه پخش از زنده به تولیدی برنتافتند.

روابط عمومی صداوسیما هیچ نقش و منفعتی در این مسیر نداشته و تنها براساس وظیفه‌ی ذاتی خود به برخی ابهامات ایجاد شده در این زمینه پاسخ گفته است و شخصا معتقدم استمرار چنین برنامه‌هایی، البته در چارچوب ضوابط رسانه ملی ضرورت دارد.

اداره کل روابط عمومی کارمندی به نام (آرزو. ش) نداشته و ندارد و هزینه‌ای برای خبرسازی علیه یا لَه هیچ فرد یا افرادی پرداخت نکرده و نخواهد کرد.

با توجه به این‌که نتیجه‌ی سعه‌ی صدر در برابر رفتار و ادعا‌های خلاف واقع شما، موجب این تلقی اشتباه شده که مکرراً می‌توانید برای رسیدن به اهداف‌تان از این دستاویز استفاده کنید؛ حتما شکایت رسمی در این خصوص، در مراجع ذی‌صلاح طرح و پیگیری می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مدارا، تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399، کد خبر: 129176،  www.modara.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
چه جریاناتی در صدا و سیما در حال اتفاق هست که برنامه ها رو به سلیقه خودشون قطع می کنند و متوقف میشه .مثل نود که با وجود مخاطب زیاد اما باز هم متوقف شد.کاش برنامه های بی محتوا رو متوقف می کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین