پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: علت ارسال پیامک‌های اشتباهی جریمه، محصول تغییر ارقام پلاک توسط مجرمان است.
شعار سال:سردار «محمدحسین حمیدی» درخصوص پیامک‌های اشتباهی جریمه گفت: یک ظلم مضاعفی که افراد مجرم مرتکب می‌شوند همین است؛ از این نمونه زیاد داریم چرا که افرادی پلاک خود را پوشش داده یا تغییر شماره پلاک می‌دهند وقتی هم پلیس جلوی آن‌ها را می‌گیرد، می‌گویند می‌خواستیم از طرح ترافیک رد شویم یا از همین دوربینی که در تقاطع وجود دارد رد شویم و به خانه‌مان برویم.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت افزود: فکر نمی‌کنند همان دوربین، عکس پلاک خودرو را گرفته و با تغییری که روی شماره پلاک لحاظ کرده‌اند برای فرد دیگری جریمه صادر می‌شود.
 
وی بیان کرد: متاسفانه مشکل خودشان را با این روش‌های نادرست حل می‌کنند و بعد جریمه برای فرد دیگری می‌رود که اصلا در مسافرت بوده و ماشینش جای دیگری است، اما فلان تخلف در فلان محل را برایش ثبت کرده‌اند.
 
سردار حمیدی درباره ثبت همزمان چند جریمه برای یک تخلف عنون کرد: ابتدا باید بگویم یک تخلف هم‌زمان دو بار جریمه نمی‌شود؛ ممکن است تخلفی استمرار داشته باشد و با مکان و زمان متفاوت ثبت شود. بدین صورت که یک پایه دوربین هوشمند پلیس این طرف تقاطع است و پایه بعدی پانصدمتر آنطرف‌تر. وقتی تخلفی استمرار داشته باشد، توسط دو دوربین و در دو زمان متفاوت ثبت و ضبط می‌شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  میزان ، تاریخ انتشار: 20 آبان  1399  ، کدخبر:673142  ،www.mizanonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
اين ها بايد سامانه هاي خودشون رو اپگريد كنن تا از اين دست اتفاقات نيفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین