پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
وقتی با آسان‌ترین راه‌های اسما قانونی و به قیمت نارضایتی مردم قصد پول در آوردن از طرح پر اشکالی چ. ن طرح ترافیک را داریم، چرا باید انتظار داشته باشیم که قانونی که مردم دوست ندارند، اجرایی شود؟ این سخنان به معنای توصیه به قانون شکنی نیست، بلکه تاکید بر این امر است که قانون برای شهروندان تدوین می‌شود، نه برای فشار بر آنان.

شعار سال: آنقدر بشکلی یکطرفه ، بالا به پائین ، بدون پاسخگویی ، پر اشکال و ....، در طرح هایی نظیر طرح ترافیک با مردم برخورد کردم که شهروند، متاسفانه قانون شکنی را بعنوان زرنگی می بیند.
شاید بپرسید که خلق این صحنه های خطرناک و قانون شکنانه کرونایی چه ارتباطی با طرح ترافیک و برخورد های پلیس راهور دارد؟ در پاسخ باید گفت که تخم مرغ دزد ، شتر دزد می شود.
چقدر در خصوص طرح سرتا به پا اشکالی چون طرح ترافیک سوال پرسیدیم، هشدار دادیم، خواهش کردیم و ... . چه کسی پاسخ گفت؟ فقط پول پول پول .

اگر عزیزان ما در شهرداری غیر از این فکر می کنند ، لطفا تن به مناظره رسمی در تلویزیون یا یک دانشگاه بدهند تا سندهایی را رو کنیم که باعث خجالت خیلی ها شود.

اگر دوستان راهور، اعتراضی دارند هم لطفا مناظره را پذیرا باشند . حرف های زیادی برای گفتن داریم که سال هاست مشفقانه گفته ایم ، اما شنیده نشده است.

در نهایت ، ما هم به شهروندان عزیزمان توصیه می کنیم که در خانه بمانیم. پلاک پوشاندن ارزش یک زندگی را ندارد.

تعداد بازدید : 8

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین