پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
با وجودی که شورای نگهبان گفته که برای ۱۴۰۰ آماده برگزاری انتخابات الکترونیک است، اما رئیس ستاد انتخابات کشور می‌گوید تامین این چنین امکاناتی در فاصله ۶ ماه مانده به انتخابات تقریبا میسر نیست.
شعار سال:حتی اگر کرونا هم نباشد، به‌دلیل مزایایی از جمله افزایش سرعت و دقت، برگزاری انتخابات الکترونیکی یک اولویت است ولی همچنان شرایط کار به‌صورت مکفی فراهم نیست.
 
با وجودی که شورای نگهبان گفته که برای ۱۴۰۰ هم آماده برگزاری انتخابات الکترونیک هستیم اما جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور هم به «فرهیختگان» می‌گوید تامین این چنین امکاناتی در فاصله ۶ ماه مانده به انتخابات تقریبا میسر نیست.
 
سخنگوی شورای نگهبان : در بحث انتخابات الکترونیک هم اگر این اطمینان برای ما حاصل شود که امکان مخدوش شدن آرا به حداقل برسد قطعا شورای نگهبان این آمادگی را دارد که این کار را انجام دهد. (لینک)
 
معاون سیاسی وزیر کشور: وزارت کشور تا ۱۴۰۰ نمی‌تواند صندوق انتخابات الکترونیک همه شعب را تامین کند. ما توانایی پوشش یک‌پنجم از کشور را برای برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک داریم و این بابت همین صندوق‌های موجود است. اگر بخواهیم همه شعب را پوشش دهیم باید صندوق جدید تولید شود و آن هم مستلزم این است که زودتر به جمع‌بندی برسیم و وارد تولید این صندوق‌ها شویم. (لینک)
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان  ، تاریخ انتشار:   22 آبان  1399  ، کدخبر: 47845 ،www.farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین