پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۳۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
باشگاه استقلال با وجود مدارک و مستنداتی که در اختیار داشته نتوانسته از منافع خود در پرونده آندره آ استراماچونی دفاع کند که این موضوع جای سوال دارد.
شعار سال:  آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی فصل گذشته استقلال که کمتر از نیم فصل در این تیم حضور داشت و قبل از شروع لیگ بیستم نیز اخباری درباره بازگشت او به جمع آبی ها شنیده می شد، استقلال را با سنگین ترین حکم فیفایی تاریخ خود مواجه کرده است. براساس حکم فیفا استقلال یک ماه زمان دارد تا مبلغ یک میلیون و 354 هزار و 999.94 یورو را به استراماچونی پرداخت کند.
 
باشگاه استقلال که به تازگی از ماجراهای وینفرد شفر و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی راحت شده برای اینکه حکم سنگین تری گریبانش را نگیرد به رای صادره اعتراض خواهد کرد اما اتفاقات عجیبی درباره این پرونده رخ داده است. استقلال در حالی از طرف فیفا به پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق خود محکوم شده که اسناد و مدارکی داشته اما در دفاعیه خود از این اسناد و مدارک استفاده نکرده است.
 
حتی برگه های دست نویسی هم در اختیار باشگاه استقلال بوده که می توانسته روند پرونده را تغییر دهد و رای را به سود استقلال برگرداند اما به شکلی عجیب از آن استفاده نشده است.
 
براین اساس باشگاه استقلال اسناد و مدارکی در دست دارد که سر زمان مقرر پول را به حساب استراماچونی واریز کرده ولی در دفاعیات باشگاه حتی از این مورد هم استفاده نشده است. درواقع باشگاه استقلال حسن نیت خود را نشان داده و مطالبات سرمربی ایتالیایی را واریز کرده اما به دلیل تحریم ها کار به سرانجام نرسید و به همین دلیل از استراماچونی خواسته شد در بانک دیگری حساب باز کند تا پول در موعد مقرر به حسابش واریز شود اما استرا این موضوع را به تاخیر انداخته است. با صدور این رای باشگاه استقلال منتظر گرندز حکم است و با ارایه مدارک و مستندات خود درخواست تجدید نظر  خواهد کرد.
 
مشخص نیست که در دوران مدیریت قبلی چه اتفاقاتی افتاد که آقایان به بهانه مطالبات 3 میلیون یورویی و با این توجیه که قصد دارند از مربی ایتالیایی تخفیف بگیرند به این کشور سفر کردند تا تیم در آستانه مسابقه دربی جام حذفی با آن همه حاشیه و جنجال روبه رو شود درحالی که طبق اعلام فیفا بدهی استقلال به استراماچونی یک میلیون و 354 هزار یورو بوده که البته این سفر هم بدون هیچ نتیجه ای بود و تخفیفی هم از طرف سرمربی ایتالیایی داده نشد.
 
با این وجود باشگاه استقلال با مدارک و مستندات به رای صادره اعتراض خواهد کرد تا حقی از این باشگاه ضایع نشود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا  ، تاریخ انتشار:   22 آبان  1399  ، کدخبر: 1086733،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
هردو تیم پایتخت در دفاع از خودشون اون هم درزمینه حهانی ضعف های شدیدی دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
بنظرم مدارک کافی برای اثبات در جایگاه جهانی نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
همه تيم هاي ايراني وقتي پايشان به مسائل بين المللي كشيده ميشه در زمينه حقو.قي كم ميارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین