پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۱۱۴۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه وضعیت تهران از نظر شیوع کرونا بحرانی است، خبر داد که موضوع تعطیلی کامل و دو هفته‌ای استان تهران در آستانه تایید نهایی است.

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای پایتخت با بیان اینکه وضعیت تهران از نظر شیوع کرونا بحرانی است، خبر داد که موضوع تعطیلی کامل و دو هفته‌ای استان تهران در آستانه تایید نهایی است.

توکلی با تاکید براینکه وضعیت استان تهران وضعیت بحرانی است و درخواست تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران تقریبا در حال جلو رفتن است، افزود که مصوبات اولیه برای تعطیلی تهران گرفته شده و مصوبات نهایی آن را نیز از طریق ستاد کرونای استان تهران به شدت پیگیری می‌کنیم تا تهران به مدت دو هفته تعطیل شود.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران درباره جزییات طرح تعطیلی استان تهران، نیز گفت: «لاک‌دان و قفلکردن کامل مدنظر است؛ یعنی فقط ارگان‌های امدادی و خدماتی ویژه اجازه فعالیت دارند و در نتیجه همه کارمندان و کارگران تعطیل می‌شوند و فقط مشاغل گروه یک مانند اورژانس، آتش نشانی، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های مایحتاج و مواد غذایی می‌توانند فعالیت داشته باشند».

توکلی تاکید کرد که ما به شدت در حال رایزنی برای اعمال این تعطیلی دو هفته‌ای هستیم و بسیاری از مسئولان استان تهران نیز روی این موضوع توافق نظر دارند.

پیشتر نیز مقام‌های وزارت بهداشت گفته بودند که روز شنبه ۲۴ آبان ماه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعطیلی کامل تهران تصمیم‌گیری خواهد کرد.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
بعید میدونم بتونن تهران رو لاک دان کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اميدوارم مردم رو دق مرگ نكنن كه بعدا بخوان بگن بايد زودتر اعلام كنن و جاده هارو هم از روز قبلش ببندن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
احتمال خيلي زياد طبق خبر هايي كه من شنيدم از روز چهارشنبه اين تعطيلي ها در كل كشور اجرايي ميشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
بالاخره اين ها با ظدتي كه كرونا گرفته تصميم به تعطيلي تهران گرفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اميدوارم هرچي زودتر اين خبر به گوش مردم و جامعه بيمارستاني برسه تا يكم نفس بكشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین