پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۴۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
به دنبال طرح دولت جوان حزب‌اللهی از سوی رهبر انقلاب برای رفع غصه‌های مردم، اخیراً مشاهده می‌شود برخی جریانات سیاسی، افرادی را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی می‌کنند و از آن‌ها به عنوان تنها مصداق دولت جوان و حزب اللهی نام می‌برند که انگار لُپ لُپ را باز کرده اند و وی را در آورده و به جامعه نشان می‌دهند!
شعار سال:طرح عنوان دولت جوان حزب‌اللهی از سوی رهبر انقلاب برای رفع غصه های مردم، حقیقتی است که مردم باید به آن برسند. تنها در گرو یک دولت جوان و حزب اللهی است که میتوان به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و معضلات فرهنگی دل بست. دولت پیر با وزرا و مدیران پیر همچون دولت فعلی نه قدرت ریسک دارد نه قدرت تحول و تغییر.

جریانات موسوم سیاسی مثل همیشه آماده سوءاستفاده از این ایده رهبر انقلاب هستند. آنان خیز برداشته اند تا جوانان نوچه خود را در کسوت جوان انقلابی به مردم غالب کنند. جوانانی که نه مستقل اند نه قدرت تصمیم گیری دارند نه مواضع روشن و شفافی دارند نه گذشته معلومی نه مبانی فکری مشخصی!

اخیراً مشاهده می شود برخی جریانات سیاسی، افرادی را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 معرفی می کنند و از آنها به عنوان تنها مصداق دولت جوان و حزب اللهی نام می برند که انگار لُپ لُپ را باز کرده اند و وی را در آورده و به جامعه نشان می دهند!

کسانی که یک صفحه اینترنتی هم از مواضع شان در مورد مسائل متعدد وجود ندارند. نه تنها مردم عادی که نخبگان سیاسی و فرهنگی و رسانه ای هم نمی دانند نظرات این افراد راجع جریانات سیاسی، پدرخوانده ها و فسیل های اصولگرا و اصلاح طلب، اقتصاد، سیاست، فرهنگ، جریانات فساد، فتنه های 78 و 88، مذاکره با آمریکا، برجام، FATF، عدالت و شفافیت و غیره چیست و چه موضعی دارند!

ما نمی دانیم رویکرد آنها نسبت به فساد و رانت چیست؟ نمی دانیم خودشان در سنوات مدیریت شان علیه رانت ایستاده اند یا با رانت پروژه های عمرانی کلان گرفته اند؟ نمی دانیم اعتقادی به شفافیت دارند؟ آن هم در عمل نه لقلقه زبان! تاکنون کجا شفافیت ایجاد کرده اند؟

 برخی از این افراد یک مورد هم سابقه شفافیت در کارنامه خود ندارند و در همان مسئولیت شان یک مورد برای مردم شفافیت ایجاد نکرده اند! همینکه مردم بصورت شفاف آنها را بعد از یک عمر نمی شناسند و عملکرد و نظرات شان را نمی دانند کافی است!

بخشی از نیروهای انقلابی در کشور شاید رابطه نزدیکی با برخی از این بزرگواران داشته باشند اما باید بدانند رابطه و شناخت آنها برای ما مردم مهم نیست! کاندیداهای لُپ لُپی اساساً گزینه مناسبی برای گام دوم انقلاب نیستند.
پ.ن: دولت با طرح و برنامه عقلانی لازم داریم.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از کانال خیابان انقلاب
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
قطعا نظر رهبر انقلاب در مورد جوانان انقلابی جوانانی هستند که مسولیتی داشته و خودی نشان دادند نه هرکسی که بسیج کاری داشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
با این حال باز هم نمیشه در این زمینه به جوان ها اتکا نشه و همون نامزد های شناخته شده دوباره برای رای گرفتن بیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
این نامزد ها باید موضوع رو بهتر از اونی که هست بررسی کنن بعد بیان رو صحنه این صحنه جای بزرگانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
این طرز بیان اصلا درست نیست همون دوره احمدی ن›اد هم همین رو میگفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
این لفظ ها مناسب ادبیات سیاسی ایران نیست و هیچ وقت هم در شان نبوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین