پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۸۰۰۰ بیمار روانی مزمن در خراسان رضوی وجود دارد.
شعارسال: حمیدرضا پوریوسف در حاشیه پنجمین سمپوزیوم ناشنوایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین سامانه پیامکی برای اعزام رابط ناشنوایان در مشهد از هفته بهزیستی آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: با استفاده از این سامانه افراد ناشنوا می‌توانند در هر زمان از شبانه روز که نیاز به مترجم داشتند ارتباط برقرار کرده و رابط برای آنها اعزام می‌شود تا برای مسائل حوزه خود دچار مشکل نشده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین مرکز شبانه‌روزی نگهداری توانبخشی موقت برای افراد دچار اوتیسم افتتاح شده که خانواده‌هایی که اعضای آنها دچار این مشکل هستند می‌توانند مراجعه داشته و از خدمات آن بهره ببرند.

پوریوسف ادامه داد: هم اکنون مراکز روزانه نگهداری افراد مبتلا به اوتیسم با ۲۳۰ نفر ظرفیت فعالیت داشته که البته حدس بر این است که تعداد مبتلایان بسیار بیشتر از افراد شناسایی شده باشد و علاوه بر این ۷ مرکز مخصوص نگهداری بیماران روانی مزمن از ۸۰۰ نفر از مبتلایان به این دسته مشکلات نگهداری می‌کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۸۰۰۰ بیمار روانی مزمن در خراسان رضوی وجود دارند که ۳۵۰ نفر از آنها خدمات ویزیت در مرکز دریافت کرده و برای نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از آنها مستمری ماهیانه در نظر گرفته شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری مشهد پیام، تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 مهر 1395، کدخبر: 1902050، www.mashhadpayam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین