پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کاربر سعودی سایت توییتر موسوم به «مجتهد» امروز (دوشنبه) در سلسله توییت‌هایی مدعی شد که دیدار سه جانبه نتانیاهو، بن سلمان و مایک پمپئو در عربستان به منظور عادی سازی روابط این کشور با اسرائیل نبوده بلکه به منظور ضربه زدن و حمله به ایران بوده است.
شعار سال: مجتهد در ادامه توییت هایش آورده است: هدف این دیدار حمله به ایران به بهانه هایی نظیر جلوگیری از فعالیت هسته ای این کشور به دلیل بازگشت بایدن به توافق هسته ای و نابودی اقتصاد این کشور است تا پس از آمدن بایدن که تحریم های ایران را برمیدارد، قدرتی نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دلیل اصلی این دیدار، سرگرم کردن آمریکایی ها به حیله های ترامپ برای بقا در منصب خود است، در ادامه آورد: با توجه به اینکه نهادهای آمریکا و مردم این کشور مخالف ایده جنگ با ایران هستند، این طرح ابتکاری از جانب اسرائیل برای هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای است که در آن صورت ایران پاسخ می دهد و آمریکا نیز مجبور می شود از اسرائیل و منافع خوددفاع کند و در آن هنگام هیچ کس با ورود آمریکا به این جنگ اعتراضی نخواهد کرد.

این کاربر سعودی در ادامه آورده است: این به معنای آن نیست که چنین طرحی به آسانی اجرا خواهد شد، بلکه موانعی داخل وزارت دفاع آمریکا و داخل اسرائیل وجود دارد که ممکن است به عدم اجرای آن منجر شود.

وی در پایان نیز آورده است: اما عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل تنها پس از تحویل دولت توسط بایدن رخ خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 3 آذر 1399، کد خبر: 1050428،  www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
بديهي هست كه اين عادي سازي روابطشون رو مدت هاست پيش گرفتن و عربستان الان ترس علني شدن داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
اين سه نفر واقعا محور هاي شرارت و بهم ريختگي در منطقه و جهان هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین