پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
موتور سوار‌های اسنپ مدعی شده اند که اسنپ امروز هزینه‌های کرایه‌های سرویس اسنپ‌فود خود را از ۷ هزار تومان به ۵ هزارتومان کاهش داده و همینطور حداکثر مسافت این سرویس را از ۲۷۰۰ متر هوایی به ۳۵۰۰ متر هوایی افزایش داده است. گویا اسنپ نیز، حساب کاربری معترضان را می‌بندد. منتظر توضیحات اسنپ هستیم.
شعار سال:نزدیک به ۲۴ هزار موتورسوار در شهر تهران مشغول به فعالیت برای شرکت اسنپ هستند. اسنپ امروز هزینه های کرایه های سرویس اسنپ‌فود خود را از ۷ هزار تومان به ۵ هزارتومان کاهش داده و همینطور حداکثر مسافت این سرویس را از ۲۷۰۰ متر هوایی به ۳۵۰۰ متر هوایی افزایش داده است. موتورسواران معترض، اقدام اسنپ را استثمار موتور سوار می دانند.

اسنپ نیز دست به مسدود کردن  حساب کاربری رانندگان معترض در ناوگانش زده است. موتورسواران اسنپی شرایط جدید قیمت ها را ناعادلانه می دانند.

برخی از کارشناسان معتقدند که پاره ای از استارت آپها هیچ خدمات بیمه ای و پشتیبانی که در تمام مشاغل معمول است را به کارکنان شان نمی دهند، آنها یک گوشه نشسته اند و از وضعیت گل آلود جامعه و از میلیون ها انسان بیکار سوءاستفاده می کنند، هیچ قانونی از رانندگان اسنپ حمایت نمی کند، مگر می شود رانندگان بیچاره  شرکتی با این عظمت حتی مشمول ساده ترین موارد قانون کار نباشند؟

ورای تائید یا رد ادعاهای صورت گرفته، منتظر دریافت و انتشار توضیحات هستیم.

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
الان برای چی باید به فکر تموم شغل های موجود در یک جامعه نباشیم؟ قدرت گرفتن یک شغل نباید در راستای ضعیف شدنش باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
اسنپی ها هم نتونستن هنوز که هنوزه این قیمت هاشون رو سامان بدن خداییش هم پایینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین