پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
دانش تولید کیت‌های تشخیصی درمان ناباروری توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بومی‌سازی شد؛ اختلاف قیمت نمونه ایرانی با مشابه خارجی این کیت‌ها یک پانزدهم بوده و در نتیجه هزینه‌های تشخیص برای زوج‌های نابارور به شکلی قابل توجه کاهش می‌یابد.

شعار سال: محققان یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، دانش تولید کیت‌های تشخیصی درمان ناباروری را بومی‌سازی کردند که تولید این کیت‌ها هزینه‌های تشخیص برای زوج‌های نابارور را کاهش می‌دهد.

"میثم هراینی" مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان درباره کیت‌های تشخیصی تولید این شرکت تصریح کرد: این کیت‌ها در عارضه‌یابی ناباروری زوجین به متخصصین کشور کمک می‌کند و اختلاف قیمت این محصول ایرانی با نمونه مشابه خارجی یک پانزدهم است به عنوان نمونه هزینه ۱۰۰ ریاکشن تولید ایرانی نزدیک به ۱۰۰ یورو میشود در حالی که ۲۵ ریاکشن خارجی، ۴۸۰ یورو تمام میشود.

فرزانه بطحائی مدیر بازاریابی این شرکت دانش‌بنیان نیز عنوان کرد: در کیت‌های تشخیصی "اسپرموگرام"، تنها شرکتی در ایران هستیم که ۱۰۰ درصد سهم بازار را در اختیار داریم و مراکز درمان ناباروری بزرگ کشور مثل ابن سینای تهران و رویان اصفهان در حال حاضر از محصولات ما استفاده می‌کنند و متخصصین آن‌ها نیز از این محصولات بسیار راضی هستند.

در حالی که حدود ۲۰ درصد از زوج‌های ایرانی نیاز به این درمان را دارند، این شرکت تلاش کرده است تا با توسعه سبد محصولاتش، هزینه درمان ناباروری را روز‌به‌روز کاهش بدهد، درمانی که این روز‌ها با تجهیزات ایرانی انجام آن آسان‌تر شده است.

در جهان فقط ۳ کشور، تولیدکننده این دسته از تجهیزات پیشرفته هستند، محصولاتی که نمونه ایرانی با کیفیتش زمینه ارزآوری برای کشور را نیز فراهم کرده است؛ تامین تمام تجهیزات مورد نیاز در درمان‌های ناباروری برای تجربه شنیدن صدای فرزند، مهم‌ترین هدف این شرکت دانش‌بنیانِ مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۴ آذر 1399، کد خبر: ۲۴۰۲۴۱۳، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
تا به کی میخوایم هوای دانش بنیان های خودمون رو نداشته باشیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین