پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
با تعطیلی ۴۶ نمایشگاه در این واحد اقتصادی، ۳۲۲ روز کاری و درآمدزا برای این شرکت از دست رفت.
شعار سال: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی اظهارکرد: با تعطیلی ۴۶ نمایشگاه در این واحد اقتصادی ۳۲۲ روز کاری و درآمدزا برای این شرکت از دست رفت.

مرتضی اسلامی افزود: امسال برگزاری ۴۲ نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی هدفگذاری شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی این نمایشگاه‌ها تعطیل شد.

وی ادامه داد: اسفندماه پارسال نیز برگزاری چهار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برنامه‌ریزی شده بود که یوع ویروس کرونا موجب لغو آن‌ها شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی اظهارکرد: با تعطیلی ۴۶ نمایشگاه در این واحد اقتصادی ۳۲۲ روز کاری و درآمدزا برای این شرکت از دست رفت.

اسلامی بیان کرد: سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ نمایشگاه کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می‌شد ضمن درآمدزایی برای این شرکت، مراودات اقتصادی بین تولیدکنندگان و تجار استان مرکزی با همکاران خود در نقاط مختلف کشور را در پی داشت.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوزفتاریخ انتشار:26اذر1399،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
تو دوره کرونا این شهر هایی که شهرک های صنعتی زیادی داشتن واقعا از همه جوانب به مشکل خوردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین