پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۷۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
بی‌تردید جهاد علمی شهید دکتر فخری‌زاده که سالیان سال با نیتی خالصانه در گمنامی و بی‌نامی برای تقویت پایه های اقتدار دفاعی و ایجاد وحدت، عزت و همدلی میان آحاد مردم شریف و فرهنگ پرور ایران اسلامی صورت گرفت، نباید با اقدامات وحدت شکن و تفرقه انگیز خدشه‌دار گردد.
شعار سال: در بیانیه خانواده شهید فخری‌زاده درباره تغییر نام خیابانی از «شجریان» به «شهید فخری‌زاده» آمده است:

 با عنایت به علاقمندی و احترام شهید عزیزمان به هنر و موسیقی اصیل ایرانی و زبان و ادبیات فاخر پارسی به عنوان ارکان جدائی ناپذیر فرهنگ غنی ایران اسلامی، هرگونه تغییر در نام‌ها و نماد‌های این عرصه دور از اندیشه و سیره آن شهید راه علم و دانش و اقتدار میهن عزیزمان است.

با تقدیر و تشکر از ابراز احساسات ارادتمندان به ساحت شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید دکتر محسن فخری‌زاده به استحضار می‌رساند هرگونه تغییر در نام‌ها و عناوین معابر و خیابان‌ها باید از طریق مراجع رسمی صورت گیرد و اقداماتی خارج از رویه‌های جاری، شایسته و به مصلحت نیست.

بی‌تردید جهاد علمی شهید دکتر فخری‌زاده که سالیان سال با نیتی خالصانه در گمنامی و بی‌نامی برای تقویت پایه‌های اقتدار دفاعی و ایجاد وحدت، عزت و همدلی میان آحاد مردم شریف و فرهنگ پرور ایران اسلامی صورت گرفت، نباید با اقدامات وحدت شکن و تفرقه انگیز خدشه‌دار گردد.

بی‌شک سیره و اندیشه آن شهید بزرگوار مبتنی بر زدودن زنگار‌های جهل و تعصب و اقدامات علمی ایشان بر پایه قطع وابستگی فنی و دانشی کشور از بیگانگان بنا شده و همه علاقمندان به فراگیر شدن این گفتمان ارزشمند که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام اسلامی است باید تلاشی جهادگونه و عزت آفرین داشته باشند و اینگونه است که نام جهادگران و فخر آفرینان عرصه علمی کشور نامدار و بلند آوازه می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۹۴۸۵، farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
دمشون گرم که بهترین موضع رو نسبت به این موضوع گرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
وحدت شکنی خیلی وقته که داره توسط اسرائیل در ایران زمینه سازی میشه این هم از عملیات های مربوط بهش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
هیچی بدتر از وحدت شکنی در این روزها نیست از هر طرفی که میخواد صورت بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
برای این کارها نمیشه اسمی جز تفرقه افکنی و وحدت شکنی گذاشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین