پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
بیرجند- رئیس بنیاد مسکن بیرجند گفت: تعداد ۳۵۴ واحد مسکن روستایی در شهرستان بیرجند به بهره برداری می‌سد.

شعار سال: عباس گل محمدی با اعلام این خبر، افزود: در ساخت این تعداد از واحدهای مسکن روستایی میزان ۷۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: از این میزان، ۵۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و ۲۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال نیز از آورده متقاضیان تامین شده است.

گل محمدی اظهار کرد: مراحل ساخت ۳۵۴ واحد مسکن روستایی از ابتدای امسال آغاز شده و در دهه فجر جاری نیز به بهره برداری می‌رسد.

رئیس بنیاد مسکن بیرجند با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای بیرجند، بیان کرد: طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳۸ روستای بیرجند بالای بیست خانوار هستند، اظهار کرد: طرح هادی برای تمام این روستا‌ها تهیه و در ۶۴ روستا نیز اجرا شده است.

گل محمدی ادامه داد: امید است با تخصیص کامل اعتبار، تا پایان سال جاری طرح هادی در دیگر روستاهای بالای ۲۰ خانوار اجرایی شود.

وی تصریح کرد: میزان یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان از محل تملک دارایی و ۲۲۹ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برای اجرای این طرح در روستا‌ها هنوز تخصیص نیافته است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1394، کد مطلب: 3041229:www. mehrnews. com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین