پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حالی به « قائم شهر » کانون طوفان اخیر در مازندران سفر کرد که از رویارویی با خبرنگاران شانه خالی کرد .
شعارسال: سئوال های بی جواب رئیس بنیاد مسکن در کانون طوفان مازندران !




سفر « علیرضا تابش » رئیس بنیاد مسکن کشور و برگزاری جلسه ستاد بحران در فرمانداری قائم شهر بدون حضور نمایندگان افکار عمومی برگزار و صدها سئوال خبرنگاران در راستای ضعف خدمات رسانی بنیاد مسکن در بحران طوفان اخیر بی پاسخ ماند .

خبرنگاران قائم شهری که فهرستی از سئوالات متعدد مربوط به نارسائی های خدمات رسانی بنیاد مسکن مازندران را تهیه کرده بودند با درهای بسته روبرو شدند و سئوالاتشان که از بطن جامعه و از هزاران مشکل طوفان زدگان در کوچه پس کوچه های شهر و روستا تدوین شده بود بی پاسخ اند .

به نظر می رسد عدم مواجه ی رئیس بنیاد مسکن کشور با خبرنگارانی که حامل گله مندی شدید از عملکرد دستگاه استانی زیر مجموعه وی تلقی می شود با هیچ منطقی قابل توجیه نباشد . چرا که مسئولان در هر شرایط باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

رئیس بنیاد مسکن می توانست با حضور در چمع خبرنگاران کاستی ها را پذیرفته و از مردم عدرخواهی کند و در کنار آن دستورات لازم را به زیر مجموعه خود در استان ابلاغ نماید .

به هر روی آنچه پر واضح است اینکه مردم طوفان زده قائم شهر بویژه در روستاها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و هنوز با گذشت 5 روزاز طوفان مشکلاتشان رفع نگردیده است .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مازنیوز، تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 شهریور 1395، کد خبر: 2771، www.maznews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
حرفی برای گفتن ندارن معلومه که از زیرش در میرن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین