پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی با اشاره به سخنان قشقاوی معاون حقوقی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه مبنی بر عدم صحت لغو ویزا برای سفر اربعین تصریح کرد: اتفاق و موضوع جدیدی در حوزه ویزای اربعین رخ نداده است و طرف عراقی همچنان نسبت به اخذ ویزا اصرار دارد.

شعارسال: «میرمسعود حسینیان» همراه داشتن گذرنامه دارای روادید را برای ورود و حضور در کشور عراق ضروری خواند و تأکید کرد: در صورتی که فردی فاقد روادید باشد، متخلف شناخته شده و 3 تا 6 ماه در کشور عراق برای بررسی روند پرونده بازداشت می شود.

وی با اشاره به صدور روادید در هفته های آتی در کشور از هموطنان خواست در اسرع وقت نسبت به تهیه ویزای سفر به عراق اقدام نمایند و به شایعاتی که هر چند وقت یکبار در برخی رسانه ها مطرح می شود توجهی نکنند.

حسینیان با بیان اینکه تمامی قوانین خروج از کشور در زمان اربعین، تداوم خواهد داشت، افزود: کشور عراق قوانین سختی نسبت به حضور بدون ویزا دارد و در صورتی که فردی بدون اخذ روادید وارد عراق شود مسئولیت این اقدام بر عهده شخص خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 16 مهر 1395، کدمطلب: 82259889 (5600498) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین