پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۶۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است: سلیمانی اهل ترس نبود.
شعار سال: سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اولین مؤلفه و ویژگی مکتب سلیمانی را بصیرت بیان کرد وگفت: حاج قاسم درست تشخیص می‌داد که در چه زمانی چه اقدامی باید انجام دهد و هیچ وقت مقهور مشهورات زمانه نمی‌شد، چه در گفتار و چه در عمل. غالباً هم، چون برمبنای بصیرت عمل می‌کرد اقداماتش درست، مؤثر و به هنگام بود.

وی ادامه داد: دومین ویژگی این مکتب شجاعت و ایستادگی است؛ سردار سلیمانی به هیچ‌وجه نمی‌ترسید و در مقاطعی که خیلی از افراد فکر می‌کردند همه چیز از دست رفته، حاج قاسم می‌ایستاد و محکم دفاع می‌کرد و کار‌ها را به پیش می‌برد؛ مانند آنچه که در سوریه و عراق با مدیریت و فرماندهی ایشان اتفاق افتاد و به نابودی داعش انجامید در حالی که این اتفاق در باور بسیاری از افراد نمی‌گنجید.

موسوی مردم‌محوری را ویژگی سوم مکتب سلیمانی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی خودش را متعلق به هیچ حزب، جریان و خط سیاسی نمی‌دانست و کاملاً خود را متعلق به مردم و در بین مردم می‌دانست و این در رفتار و گفتار متواضعانه‌اش نسبت به مردم و خانواده شهدا به راحتی قابل مشاهده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان اظهار کرد: چهارمین و مهم‌ترین ویژگی این مکتب ولایتمداری است که کاملاً به صراحت و روشنی در وصیت‌نامه حاج قاسم بیان شده و در واقع اساس و بنیان فکری و اعتقادی ایشان است و بقیه شاخص‌ها و مؤلفه‌ها ذیل آن تعریف می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایکنا، تاریخ انتشار:۱۵ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۳۹۴۵۰۸۸، www.iqna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
اهل ترس نبودن از ويژگي هاي بارز حاج قاسم عزيز ما بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
اي دو صد كاش كه ميتونستيم قدر اين سردار عزيزمون رو بيشتر بدونيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
ما اين روزها دقيقا نياز داريم كه كسي از چيزي نترسه و مدير باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
سلیمانی شجاع ترین فرد این منطقه بود که اخر هم به خاطر آرمان هایش به شهادت رسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین