پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین، گفت: شواهد واضح، حاکی از این است که رژیم صهیونیستی اسرائیل در پشت ترور جنایتکارانه دکتر محسن فخری زاده قرار دارد و می‌باید به خاطر چنین جنایت غیرانسانی، پاسخگو شود.
شعار سال: سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین، گفت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران قویا متعهد به تعقیب یک برنامه صلح آمیز هسته ای می باشد، یک دانشمند هسته ای دیگر ایران نیز ترور شد.

کاظم غریب آبادی افزود: شواهد واضح، حاکی از این است که رژیم صهیونیستی اسرائیل در پشت ترور جنایتکارانه دکتر محسن فخری زاده قرار دارد و می باید به خاطر چنین جنایت غیرانسانی، پاسخگو شود.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن پیامدهای ناگوار چنین اقدام وحشتناک و پیامدهای تحریک برانگیز و خطرناک آن بر صلح و امنیت بین المللی و اینکه تروریسم به عنوان یک چالش جدی برای جامعه جهانی نیاز به واکنش جمعی دارد، ما کشورهای عضو و آژانس را فرا می خوانیم تا به تعهدات خود ذیل حقوق بین الملل در مبارزه با تروریسم عمل کرده و چنین اقدام غیرانسانی را به شدیدترین حالت محکوم کنند.

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین گفت: همچنین، لازم است یادآوری کنم که جمهوری اسلامی ایران چنین اعمال جنایتکارانه ای را بی پاسخ نمی گذارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 469649، etemaadonline.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
بايد زودتر از اين ها جواب ترور شهيد رو ميداديم تا بتونيم خودي در منطقه نشون بديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین