پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۸۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
براساس اظهارت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اقتدار ایران برخلاف برخی از کشور‌های همسایه بومی بوده و نشأت گرفته از تلاش و تخصص نخبگان و دانشمندان داخل کشور همچون شهید محسن فخری‌زاده است.
شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع ویژه کارکنان پایور و وظیفه از مسابقات که در رشته‌های تحقیق، ترتیل، مفاهیم، حفظ ۵، ۱۰،۱۵، ۲۰ جزء و کل قرآن با حضور ۳۰۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه وزارت دفاع انجام شد، از تمامی عوامل قرآنی و دست اندرکاران این حوزه که در راه نشر و گسترش فرهنگ قرآن تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

وی ادامه داد: سازمان صنایع هوافضا همچنان که در اقتدارآفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند نگینی درخشان ظاهر شده است در حوزه قرآن و فعالیت‌های قرآنی نیز پیشتاز است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان خاطراتی از شهید برجسته کشور،  محسن فخری‌زاده اظهار داشت: علت اصلی صاحب فکر بودن، خلاقیت و نخبگی این شهید بزرگوار قرآنی بودن ایشان بود.

آقاجانپور با بیان اینکه قرآن نور است و هر فضایی که در آن فعالیت‌های قرآنی انجام می‌شود، نورانی خواهد شد، تصریح کرد: قرآن می‌تواند آسیب‌ها و مسائل متعدد کارکنان و خانواده‌ها را برطرف کرده و آن‌ها را در مسیر الهی قرار دهد.  

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا خانواده‌ها را از دین و قرآن جدا کند، خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا تلاش کرده‌ایم فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی خود را در بستر‌های فضای مجازی با لحاظ نمودن ملاحظات و نکات امنیتی و حفاظتی، موثرتر از گذشته به انجام رسانیم.

آقاجانپور با بیان اینکه برآورد می‌شود تا پایان سال جاری تعداد ۱۰ هزار نفر به خانواده قرآنی وزارت دفاع اضافه شود، ابراز داشت: نیرو‌های مسلح و به ویژه وزارت دفاع درصدد عملی کردن منویات مقام معظم رهبری بوده و تلاش دارند خانواده‌های بیشتری از کارکنان را در فعالیت‌های قرآنی وارد کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار ما برخلاف برخی از کشور‌های همسایه بومی بوده و نشأت گرفته از تلاش و تخصص نخبگان و دانشمندان داخل کشور همچون شهید محسن فخری‌زاده است، عنوان کرد: قدرت و اقتدار برخی از کشور‌های همسایه وارداتی است؛ اما اقتدار جمهوری اسلامی به برکت انقلاب و رهبری داهیانه امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای و با بهره‌گیری از نخبگان و دانشمندان مخلص و متعهد روز به روز در حال افزایش و توسعه در زمینه‌های مختلف است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۱۲۱۹۱، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
ايران خيلي وقته كه نياز به اقتدار و عزت بيشتري رو حس ميكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
در زمينه اقتدار نياز داريم كه مردم رو با سياست هاي خودمون با تقويت اقتصاد همراه كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین