پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۴۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
اولین «پیست اسکی» لرستان به بهره برداری رسید. رئیس ورزش و جوانان الیگودرز در مراسم افتتاح این پیست خبر از راه اندازی فاز‌های جدید این پیست در آینده داد.

شعار سال: شاه نصیری ، رئیس ورزش و جوانان الیگودرز در مراسم افتتاح پیست اسکی لرستان گفت: فاز اول پیست اسکی روستای فرسش در ۵۰ کیلومتری شهرستان الیگودرز با تلاش های نماینده و اداره ورزش شهرستان با ارتفاع ۸۰۰ متر به بهره برداری رسید.

 مشکل برق، پارکینگ و جاده دسترسی پیست حل شده و دستگاه برف کوب پیست نیز  هم اکنون در گمرک قرار دارد و بزودی به مسئولین شهرستان تحویل داده می شود.

 این پیست اولین پیست اسکی لرستان میباشد و علاوه بر داشتن مزایای ورزشی ، از نظر گردشگری و توسعه صنعت توریسم نیز کمک حال استان است.

 آمادگی میزبانی از مردم با صفای لرستان و سایر نقاط کشور را داریم و از هم استانی های عزیزمان دعوت می کنیم که پس از رفع مشکل کرونا به این پیست بیایند و تجربه دل چسبی را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.

 در ایران کلا کم‌ تر از ۲۰ پیست اسکی داریم که پیست الیگودرز جزو معدود پیست هایی است که در ۴ فصل سال برف دارد و میتوان از آن استفاده کرد.

 این پیست هم اکنون قابلیت استفاده از آذرماه تا انتهای فروردین را دارد و به دنبال آن هستیم که در فازهای بعدی یه یک پیست ۴ فصل تبدیلش کنیم.

 در فاز بعدی ، علاوه بر احداث مدرسه اسکی به دنبال فراهم نمودن امکانات رفاهی پیست هستیم.

 با یک‌ شرکت صحبت کرده ایم که به اینجا بیاید و تجهیزات اسکی را با قیمت مناسب در اختیار عموم مردم قرار دهد.

 در پایان جا دارد که یک تشکر ویژه از دکتر خدابخشی نماینده شهرستان داشته باشم چرا که پیگیری های فراوانی برای راه اندازی این پیست کردند.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
این مردم هم اصلا شرایط کرونا رو نمیخوان درک کنن خصوصا در لرستان و استان های جنوبی تر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
داداش چرا ربط به کرونا میدی؟ اتفاقا من بودم همه شون هم رعایت میکنن فعلا که تهران تون داره میترکه
ناشناس
Netherlands
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
لرستانی های عزیزمون باید بیشتر از همیشه رعایت کنن لب مرز هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین