پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۵۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
فرماندار الیگودرز گفت: هماهنگی‌های لازم با هوانیروز ارتش برای ارسال علوفه، جو و کنستاره برای تغذیه دام‌های روستا‌های محاصره شده از برف این شهرستان انجام شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی فرمانداری الیگودرز "ایمان خسروی" با اشاره به اینکه راه‌های اصلی شهرستان در طول مدت بارش‌ها حتی برای یک لحظه هم مسدود نشدند افزود: بازگشایی مسیر‌های روستایی سرعت گرفته و هم اکنون عمده جاده‌های روستایی شهرستان رفع انسداد شده است.

وی گفت: بازگشایی جاده‌های روستایی فاقد راه آسفالت شوسه (حدود ۷۰ روستا)، رساندن علوفه به روستا‌های هدف برای تغذیه دام از طریق امداد هوایی و بازکردن گردنه‌های درگیر بهمن و به طور خاص گردنه " گله بادوش" عمده‌ترین برنامه کاری مسوولان شهرستان است.

رئیس ستاد بحران شهرستان الیگودرز ضمن قدردانی از مجموعه خدمات دولت از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، توزیع برق، مخابرات، امور عشایر، شبکه بهداشت و درمان و اورژانس هوایی برای بازگشایی راه‌های روستایی اظهار کرد: در این چندروز جان فشانی و جهاد را از نزدیک مشاهده کردیم.

خسروی گفت: بزرگ‌ترین ایراد وارده این است که ما وارث مجموعه مدیریت منفعل و کار‌های انجام نشده و روی زمین مانده در طول سالیان گذشته در شهرستان الیگودرز هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۳۱۶۱۱، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین