پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
استاندار لرستان از احتمال جابجایی کارخانه سیمان خرم‌آباد به دلیل مشکلات زیست‌محیطی و جانمایی نامناسب خبر داد و گفت: با استفاده از تجهیزات موجود، کارخانه در نقطه دیگری ایجاد می‌شود.

شعار سال: سید موسی خادمی در نشست مجازی با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به وضعیت کارخانه سیمان خرم آباد، اظهار داشت: سیمان خرم آباد از پروژه‌های مشکل دار است، هم بین سرمایه گذار و سهامداران آن و هم در مکان یابی این پروژه مشکل وجود داشته است.

وی، عنوان کرد: این طرح، پروژه‌ای با مجموعه‌ای مشکلات بود که خیلی هم تلاش شد که آن را از این وضعیت نجات بدهیم که متأسفانه نشد.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه نکته‌ای که در این پروژه وجود دارد، این بوده که آنچه از تسهیلات بانکی اختصاص داده شده به عنوان تجهیزات در اختیار استان است و سهم ریالی زیادی هم بانک آنجا پرداخت نکرده است، افزود: با توجه به اینکه دستگاه قضائی در حال صدور حکم ورشکستگی سرمایه گذار قبلی است، در جلسه‌ای که دو هفته پیش با اعضای هیئت مدیره بانک سپه داشتیم و همین امروز هم من صحبت کردم، قرار شده که ما از طریق مدیر تسویه و با کمک بانک سپه بتوانیم از تجهیزاتی که وجود دارد یا در همین نقطه و یا در نقطه مناسبی این کارخانه سیمان را ایجاد کنیم.

خادمی، تصریح کرد: احتمال اینکه ما بخواهیم در این نقطه کار را ادامه بدهیم به دلیل بحث‌های زیست محیطی، اختلافاتی که وجود دارد، وجود نیروگاه، وجود چندین جایگاه نظامی و همچنین مشکلاتی که در معدن آن به وجود آمده، خیلی ضعیف شده است.

وی، بیان داشت: نکته مهم این است که تجهیزات در اختیار استان است و عمده وامی که گرفته شده هم خرج همین تجهیزات شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری می‌متالز، تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۵۳۹۰۵، www.me-metals.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
بايد هم تا جايي كه ميتونيم براي محيط زيستمون جراست ايجاد كنيم از صنعت ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین