پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۷۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹
تیتر و فیلم عجیبی که این روز‌ها از آقای صدیقی منتشر شد، اقدام خلاف عرف و شرع و منطق و در عین حال مشکوکی بود که به قطع، مقبول هیچ انسان یا خردمند شریعت پیشه‌ای هم نیست و حکایت از خامی و ساده اندیشی خطیب و ناشران آن می‌کند.

شعار سال:حجت الاسلام صدیقی، سوگمندانه از بزرگترین غلوگران و معتقدان به حلول خداوند در افراد مورد علاقه‌اش، اخیراً جملاتی به زبان رانده که انگشت لرزان سبابه بر دهان ساییده و بر دندان می‌گزیم!

لابد شنیده‌اید! اینکه آیت‌الله مصباح از زمان وفات و جایگاه پسامرگ خود خبر داشته تا ماجرای غسالی که یک‌باره چشمان آقای مصباح را باز دیده و نگاه مهربانانه‌ای ! به قول مجری برنامه «عجب»!

برخی شوخی - جدی گفتند غسال باید به محاکم قضایی معرفی شود ، چون آن‌گاه که ایت‌الله مصباح چشم باز کرده، علی‌الیقین زنده بوده و غسال می‌بایست فوراً ایشان را به بیمارستان منتقل می کرده ، من اما می‌گویم کاش جناب صدیقی که به اعتقادات مردم رحم نمی‌کند، به خودش لطف و محبتی می‌کرد که سوژه‌ی ملتی نشود!

به آبرو و اعتبار «ویژه‌» (!) خود ترحمی ندارید، مهم نیست که مدتهاست به تاراج رفته، اما لااقل دلسوز اعتبار و روح آقای مصباح و هواخواهانش باشید که هتک حرمت او را موجب شدید!

استغفار کنید و این داستان‌های نخ‌نما یا حتی این دست سخنان ذوقی - که بیانش در رسانه‌ها موجب وهن دین است- را در گعده‌های خود و در حوزه‌ی علمیه خود و در حضور شاگردان رازنگه‌دار نقل بفرمایید!

این ملت و کشور و سیستم، تا کی باید از ناحیه سخنان امثال جناب‌تان هزینه ببیند؟ اینجا مُلک شخصی‌تان نیست که هر سخن مالایعنی ببافید؛ بفرمایید در منزل یا اتاق ریاست حوزه مجلل‌تان، هر چه دل تنگ‌تان می‌خواهد، بیان فرمایید!

اما لطفا علناً سخن نکنید که اشاعه‌ی منکر است و وهن دین و روح آقای مصباح و البته توهین به شعور ملت نکته سنج ایران! نه این زمانه دهه‌ شصت است و نه شبکه‌های اجتماعی و مردم آگاه ایران دیگر اجازه ایراد چنین سخنان غیرواقع و غیرعلمی را می‌دهند!

اما به واقع، این چگونه شکافی‌ست به وسعت بافته‌های ذهنی محیرالعقول و مشعشع حضرتتان که حجابی سنگین و دهشتناک شده، میان جامعه و چشم‌های همیشه گریان جناب‌تان!؟

تا کجا بنا دارید، مایه تمسخر و مضحکه‌ی اعتقادات نیم‌بند جوانان شوید؟!

به قول حضرت حافظ «یا سخن دانسته گو ای مرد عاقل یا خموش»

تعداد بازدید : 6


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی مصطفی فقیهی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
من اصلا كاري به اينا ندارم اون مجريه چه فازي گرفته و از ته دل و عميق ميگه عجب... الان براي اون مجري از موجودات فضايي هم تعريف كني براي حفظ پرستيژ خودش همين رويه رو ادامه ميده
اينكه در ايران مجريان مجيز گويان مهمانان خودشون هستن برنامه هاي صدا و سيما رو كمي كم هيجان تر كرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
واقعا دل مردم ايران به خصوص طرفداران ايت الله مصباح به درد اومد بعد از سخنان ايت الله صديقي
اينطوري مردم زده ميشن به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
همين كه خود حاميان راه و كردار ايت الله مصباح از اين عمل دلزده باشن اين كار رسانه اي ايت الله صديقي رو كم رنگ تر ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین