پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۹۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
نایب رئیس سابق اتحادیه چاپخانه‌داران تهران گفت: باید به نقش طراح‌ها و گرافیست‌ها در جشنواره صنعت چاپ توجه بیشتری شود چراکه آن‌ها در طراحی و تولید یک محصول نقش مهمی دارند و به همین دلیل جایگاه آ‌ن‌ها در صنعت چاپ بسیار ویژه است.
شعار سال: به‌نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره ملی صنعت چاپ، بهمن پورمند، نایب رئیس سابق اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به نتایج مثبت جشنواره صنعت چاپ بر صنف و فعالان این حوزه، عنوان کرد: برپایی این جشنواره برای صنعت چاپ مفید است زیرا انگیزه‌ای برای رقابت چاپخانه‌ها با یکدیگر همچنین بهترشدن کیفیت محصولات و تولیدات هر واحد صنفی می‌شود.

وی افزود: هر واحد برای اینکه در رقابت با سایر همکاران هم‌صنف خود پیروز شود تلاش می‌کند خدمات و کیفیت کارهای چاپی که ارائه می‌دهد، بهتر باشد و همین موضوع یکی از مزیت‌های رقابتی جشنواره به شمار می‌آید.

پورمند همچنین درباره بخش تقدیر از فعالان و پیشکسوتان صنعت چاپ در این جشنواره نیز توضیح داد: این بخش که سالیان سال است در جشنواره چاپ اجرا می‌شود، یکی از بخش‌های مهم آن به شمار می‌آید که نوعی قدردانی و سپاس از افرادی است که سال‌های سال در این صنف زحمت کشیده و برای پیشرفت آن تلاش کرد‌ه‌اند.

پورمند عنوان کرد:‌ در این زمینه فکر می‌کنم در این جشنواره باید به نقش طراح‌ها و گرافیست‌‌ها توجه بیشتری شود چراکه آن‌ها در طراحی و تولید یک محصول نقش مهمی دارند و به همین دلیل جایگاه آ‌ن‌ها در صنعت چاپ بسیار ویژه است.

وی با بیان اینکه طراح‌ وظیفه آماده‌سازی یک محصول و تولید چاپی را به عهده دارد، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند که طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و کاربردی بسیار خوبی تولید شود و پیشنهادات خود را به کارفرما ارائه می‌دهند و در این میان فکر می‌کنم که باید توجه بیشتری به آن‌ها داشت.

به گفته پورمند، هرچه طراحی‌ زیباتر باشد و با صنعت چاپ و فناوری‌هایی که در ایران وجود دارد، هماهنگ‌تر باشد می‌تواند نتیجه بهتر و موفق‌تری به همراه داشته باشد و به همین دلیل باید به نقش آن‌ها در پروسه طراحی و تولید یک اثر در کنار سفارش‌دهنده و چاپخانه‌دار توجه کرد.

بیستمین جشنواره ملی چاپ در زمستان 1399 برگزار می‌شود و متقاضیان حضور در بخش مسابقات چاپی می‎توانند برای شرایط حضور در رقابت و ثبت‎نام در بخش مسابقات به پایگاه جشنواره ملی چاپ به آدرس https://nppf.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایبنا، تاریخ انتشار ۲۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: 300295، www.ibna.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
گذافيست ها در ايران اصلا از نظر شغلي حمايت خاصي نميشن در صورتي كه در دنياي امروز حرف اول رو ميزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
جشنواره هاي چاپ در ايران به مراتب بهتر از قبل شده ولي هنوز كارهاي حمايتي صورت نميگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین