پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: روند تخلفات را باید قبل از تشکیل شوراها بسنجیم، شهرداری ها با تشکیل شوراها در سطح قابل توجهی قانونمند تر عمل کردند و روند تخلفات بسیار کاهشی بود.
شعار سال: محمدرضا صباغیان، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در رابطه با اصرار مجلس بر تغییر قانون انتخابات شوراها و اضافه کردن دستگاه های نظارتی برای انتخابات شوراها گفت: من بعید می دانم این طرح به انتخابات 1400 برسد چراکه هیات های نظارت بر انتخابات اکنون تشکیل شده و این قانون به انتخابات آتی نخواهد رسید.

او افزود: تغییر یا ایجاد قانون برای این است که گره ای باز شود یا مشکلی حل شود اما این قانون مشکلی را حل نمی کند و مجلس را ضعیف می کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: قانون اختیار نظارت را بر عهده مجلس با استفاده از استعلام از 4 دستگاه گذاشته است که در حال حاضر کفایت می کند و اگر این نظارت را به نهادهای دیگر بسپاریم مجلس ضعیف خواهد شد.

صباغیان اظهار کرد: نمایندگان تاکید دارند که شوراها تخلف دارند و اگر نظارت ها بیشتر شود، تخلفات نیز کاهش پیدا میکنند.

او تصریح کرد: روند تخلفات را باید قبل از تشکیل شوراها بسنجیم، شهرداری ها با تشکیل شوراها در سطح قابل توجهی قانونمندتر عمل کردند و روند تخلفات بسیار کاهشی بود. در واقع آنطور که پیداست با حضور شوراها نظارت بیشتر میشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۲۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر: 1121847، www.borna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
خب هنوز که زمان شروع فرآیند ثبت نام نامزد ها هم نشده چرا دیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین