پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد از برگزاری آیین بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) از ۱۲ تا ۲۵ محرم به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور خبر داد.

شعارسال: مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(علیه السلام)، آیین بزرگداشت مقام شامخ آن حضرت به همت دبیرخانه کنگره و با همکاری جمعی از علاقه مندان آستان حضرات معصومین(علیه السلام) و موسسات و مراکز فرهنگی دینی در داخل و خارج از کشور به ویژه در بیش از ۱۰ استان و ۱۲ کشور خارجی برگزار می شود.

وی افزود: برنامه های خارج از کشور تحت عنوان «الامام زین العابدین(علیه السلام)» در کشورهایگویان،مادگاسکار،اکوادر، پاکستان، هند،عمان، افغانستان،میانمار، نیکاراگوئه، اسپانیا، سریلانکا و کلمبیا برگزار خواهد شد.

طاهریان، «درمحضرصحیفه سجادیه» در ۱۴شهرستان استان خوزستان، «شعر به گویش سیستانی وبلوچی» در سیستان و بلوچستان، «سوگواره ملی شعرامام سجاد(علیه السلام)» در کهگیلویه و بویراحمد، «ویژه برنامه پیام سعادت» با محوریت ترویج خدمات اجتماعی امام سجاد(علیه السلام)» در فارس، «مسابقه کتابخوانی با موضوع امام سجاد(علیه السلام) در بوشهر را از برنامه های داخلی برشمرد.

وی اضافه کرد: «ترویج دعای ارزشمند مکارم الاخلاق» در مساجد جزیره قشم، «ترویج حفظ صحیفه سجادیه» در حوزه های علمیه خراسان جنوبی، «همایش سبک زندگی در آموزه های امام سجاد(علیه السلام)» در خراسان شمالی، «ویژه برنامه مفتاح» با محوریت فراخوان فیلم کوتاه و نمایشنامه نویسی با موضوع امام سجاد(ع) و کرمان «صلوات خاصه امام سجاد(علیه السلام)» از دیگر برنامه ها است.

معاون فرهنگی ستادعالی افزود: ششمین کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) روز پنجشنبه ششم آبان ماه سال جاری مصادف با ۲۵ محرم با حضور اندیشمندان برجسته داخلی و خارجی به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 20 مهر 1395، کدمطلب: 3792801 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین