پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با تلاش راهداران در روز گذشته و بازگشایی راه تعدادی از روستا‌های استان، راه ارتباطی ۷۰ روستای دیگر همچنان بسته است.
شعار سال: محمد راشد مدرس گرجی اظهار داشت: صبح روز گذشته راه ارتباطی ۱۸۰ روستا به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود بود که راهداران تا شب گذشته مشغول بازگشایی مسیر‌ها بودند.

وی اضافه کرد: در این مدت مسیر ارتباطی ۱۱۰ روستا بازگشایی شد و همچنان ارتباط ۷۰ روستای دیگر نیز قطع است.

مدرس گرجی با اشاره به اینکه برخی راهداران از روز پنجشنبه همزمان با آغاز بارش برف در استان در محور‌های ارتباطی اصلی و فرعی مستقر شده و در این مدت کمترین استراحت را داشته‌اند، افزود: برخی همکاران ما باوجود تاریکی هوا در مسیر‌های روستایی مشغول برف روبی بودند و امروز نیز مشغول ماموریت خود هستند.

وی گفت: توصیه می‌شود مسافران از انجام سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند و در صورت لزوم وضعیت جاده‌ها را از سامانه ۱۴۱ راهداری از طریق پیام کوتاه، تماس تلفنی، نرم افزار همراه و تارنمای الکترونیکی استعلام کنند.

طرح زمستانی راهداری همه ساله از ۱۵ آبان در سراسر کشور شروع می‌شود، اما در کردستان به علت برفگیر بودن و داشتن گردنه‌های متعدد این طرح به صورت غیر رسمی زودتر از موعد آغاز شد.

در طرح زمستانی سال گذشته ۴۷۵ راهدار کردستان به صورت آماده باش و ۲۴ ساعت در خدمت مسافران هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار ۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 1027886، www.ilna.news.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین