پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به این سوال که احساس نمی‌کنید هیات نظارت در سکوت خبری به سر می‌برد و مانند مجلس قبل فعال نیست، گفت: خیر شما خبرنگاران سراغی نمی‌گیرید؛ هیات نظات کم کار نیست.
شعار سال: «موسی غضنفرآبادی»، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با شکایت دولت از برخی نمایندگان" گفت: شکایت برخی نمایندگان از سایر نمایندگان، مورد بررسی قرار گرفته و اعلام رضایت برخی هم مطرح شده است. شکایت برخی اعضای دولت از نمایندگان منجر به سازش شده و عده‌ای هم در راستای ایفای نمایندگی شناخته شده است.

او درمورد شکایت برخی نمایندگان آذربایجان شرقی از احمدی بیغش گفت: هنوز به این موضوع رسیدگی نشده است.

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که اکنون کدام شکایت‌ها در هیات نظارت در دست بررسی است، مطرح کرد: پرونده شکایت‌ها در همان روز به دستمان می‌رسد و آماری از پرونده‌ها ندارم.

سخنگوی هیات نظارت در مورد توهین برخی نمایندگان به رئیس جمهور و بررسی این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این را بررسی نکردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا علت خاصی دارد؟ اظهار کرد: خیر وقت نشده است.

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که احساس نمی‌کنید هیات نظارت در سکوت خبری به سر می‌برد و مانند مجلس قبل فعال نیست، گفت: خیر شما خبرنگاران سراغی نمی‌گیرید؛ هیات نظات کم کار نیست.

او در مورد طرح شفافیت آرا نمایندگان گفت: طی هفته‌های آتی به صحن می‌آید و با لحاظ تغییراتی، نمایندگان حتما به آن رای می‌دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۲۵۱۶۶، www.borna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین